Jan-pieter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung galaxy s8 laad niet op.

Hallo, sinds een tijdje geeft mijn samsung galaxy s8 een meldig dat er vocht in de oplaad poort zit, echter is de telefoon niet met water en vocht in aanraking geweest. Dit probleem is nu zo erg dat ik de telefoon alleen maar kan opladen als deze uit is. Ik vind dit persoonlijk niet normaal voor een telefoon van deze prijsklasse. Weet iemand wat te doen? De melding van vochtdetectie blijft in beeld en gaat niet weg.

de telefoon is van december 2017

met vriendelijke groeten,
jan-pieter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Jan-pieter

Welkom op het forum 🙂

Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is!

Zodra deze melding in beeld komt, kun je het beste het toestel uitzetten en aan de kant leggen. Daarna start je het toestel na een uur of 2 weer op. Je geeft aan dat je hierdoor alleen kunt laden als het toestel uit is. Heb je al eens een andere lader of adapter geprobeerd?
Mocht dit niet werken dan raad ik aan om een back up te maken van het toestel en het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Jan-pieter

Welkom op het forum 🙂

Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is!

Zodra deze melding in beeld komt, kun je het beste het toestel uitzetten en aan de kant leggen. Daarna start je het toestel na een uur of 2 weer op. Je geeft aan dat je hierdoor alleen kunt laden als het toestel uit is. Heb je al eens een andere lader of adapter geprobeerd?
Mocht dit niet werken dan raad ik aan om een back up te maken van het toestel en het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Jan-pieter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reactie!

ik heb dit beide al geprobeert, want heb het een maand geleden ook al gehad.. ik heb ook al verschillende opladers geprobeerd maar er verandert niets jammer genoeg 😉 het is wel erg vervelend want moet volgende week weer naar zee omdat ik zeevarende ben, en daar heb ik mn telefoon wel probleemloos nodig..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan ligt het issue waarschijnlijk in het toestel. Heb je ook al een hard reset geprobeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic