AndroX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S9+ werkt niet naar behoren....

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, en heb hier de Samsung Galaxy S9+ bij genomen. Helaas werkt de software, die bij de telefoon hoort, niet naar behoren. En de telefoon is zelfs na een maand al opgehaald door Samsung voor vervanging van het moederbord. De notificaties doen het nog steeds niet, ik heb mijn oude Samsung Galaxy S7 edge aanstaan om 90% van de notificaties te horen.
Nu betaal ik een enorm bedrag aan Vodafone voor een telefoon die niet naar behoren werkt. (Algemeen bekend euvel bij Samsung, die er voorlopig niets aan doet. En Vodafone medewerkesters zeggen in de test periode dat ik moet wachten op een Android update, wat belachelijk is want ik betaal een hele boel centjes voor deze telefoon.)
Nu is mijn vraag, nu is de 'retour periode' over uiteraard door aanbevelen medewerkester maar kan ik deze telefoon nog omruilen voor een andere die wel functioneert naar behoren met behoudt van abonnement uiteraard?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @AndroX,

Ik begrijp je frustratie. Maar, als de retourperiode afgelopen is, is het helaas niet meer mogelijk om het toestel om te ruilen voor een andere variant. De enige optie die je in dit geval hebt is om gebruik te maken van Vodafone NEXT: http://voda.fo/ne/t3t62. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi AndroX
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat klinkt wel heel erg vervelend natuurlijk. Je hebt op een product natuurlijk altijd garantie en het toestel moet gewoon goed zijn. Hoe Vodafone hier mee omgaat weet ik eigenlijk niet echt, dat zou je moeten vragen aan de klantenservice van Vodafone. Wat je al hebt gedaan en die zeggen dat je in een test periode zit.

Snap de vraag over je retour periode, maar deze is slechts 14 dagen!
Info van Vodafone: U kunt uw product(en) retour zenden of omruilen binnen 14 dagen na het ontvangst van uw product. Om een product retour te zenden, dient u eerst onderstaand formulier in te vullen en te mailen naar accessoire.vodafone@mconomy.nl. (https://www.vodafone.nl/shop/bestelling/)

Ik denk toch dat je er samen uit moet komen met Vodafone en je kan het altijd nog even proberen via een prive chat met iemand van Twitter en/of Facebook. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Succes in ieder geval en hoop dat ze je snel kunnen helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @AndroX,

Ik begrijp je frustratie. Maar, als de retourperiode afgelopen is, is het helaas niet meer mogelijk om het toestel om te ruilen voor een andere variant. De enige optie die je in dit geval hebt is om gebruik te maken van Vodafone NEXT: http://voda.fo/ne/t3t62. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic