Hoi
AndroX Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat klinkt wel heel erg vervelend natuurlijk. Je hebt op een product natuurlijk altijd garantie en het toestel moet gewoon goed zijn. Hoe Vodafone hier mee omgaat weet ik eigenlijk niet echt, dat zou je moeten vragen aan de
klantenservice van Vodafone. Wat je al hebt gedaan en die zeggen dat je in een test periode zit.
Snap de vraag over je retour periode, maar deze is slechts 14 dagen!
Info van Vodafone: U kunt uw product(en) retour zenden of omruilen binnen 14 dagen na het ontvangst van uw product. Om een product retour te zenden, dient u eerst onderstaand formulier in te vullen en te mailen naar accessoire.vodafone@mconomy.nl. (https://www.vodafone.nl/shop/bestelling/)
Ik denk toch dat je er samen uit moet komen met Vodafone en je kan het altijd nog even proberen via een prive chat met iemand van
Twitter en/of
Facebook. Je kunt ook eventueel via hier de
chat starten.
Succes in ieder geval en hoop dat ze je snel kunnen helpen.