annzan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung Gear fit: rebooting

Hallo,

Een tijdje geleden hebben we een samsung galaxy s5 gekocht bij vodfone en op het moment was er een actie van samsung dat je een Gear-fit bij het toestel kreeg. Nou heb ik de smartwatch al een tijdje maar ik heb hem niet kunnen gebruiken omdat hij vast zit in de reboot modus: opnieuw opstarten en etc werkt niet. Ik heb samsung hierover gemaild en zij 'adviseren' om hem naar een service punt te brengen: Houdt dit in dat ik de smartwatch naar de vodafone winkel op de Lange Elisabethstraat 26 UTRECHT kan brengen? Want dit geeft mijn computer aan als dichtsbijzijnde service punt. En gaat dit mij geld kosten: terwijl ik er niks meegedaan heb waardoor het apparaat zo doet?

Mail van samsung:
''We zijn het voor u nagegaan en wij adviseren u om de gear-fit ter reparatie aan te bieden zodat onze monteur het toestel kan onderzoeken.

Wij adviseren u om het toestel via uw winkel ter reparatie aan te melden u kunt ook langs een van onze service punten. De dichtbijzijnde service punt kunt u hier terugvinden http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/ ''

Mvg,
Annabel Zandvoort
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @annzan,

Ik zie dat er nog geen andere gebruiker heeft gereageerd.

In ieder geval erg vervelend dat je Gear Fit niet meer naar behoren werkt! Wanneer het advies vanuit Samsung is om de Gear Fit ter reparatie te laten in een van de servicelocaties dan is dit mogelijk. Sommige Vodafone winkels vallen hier inderdaad ook onder, deze staan vermeld op de Samsung website. Je kunt daar dan ook terecht voor een reparatie onder fabrieksgarantie.

Let wel op dat de monteur zal onderzoeken waar het defect door wordt veroorzaakt en of dit defect onder de fabrieksgarantie valt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @annzan,

Ik zie dat er nog geen andere gebruiker heeft gereageerd.

In ieder geval erg vervelend dat je Gear Fit niet meer naar behoren werkt! Wanneer het advies vanuit Samsung is om de Gear Fit ter reparatie te laten in een van de servicelocaties dan is dit mogelijk. Sommige Vodafone winkels vallen hier inderdaad ook onder, deze staan vermeld op de Samsung website. Je kunt daar dan ook terecht voor een reparatie onder fabrieksgarantie.

Let wel op dat de monteur zal onderzoeken waar het defect door wordt veroorzaakt en of dit defect onder de fabrieksgarantie valt.
annzan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor het antwoord, dat helpt! Dan ga ik naar een service punt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic