Ricardo1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung oordopjes kapot

Hoihoi!

ik heb echt al een tijdje terug in een Vodafone winkel oordopjes van Samsung gekocht. Deze bevielen me erg goed, tot vandaag. Vandaag is het rechteroorte kapot gegaan. Ik heb het opgezocht en het schijnt dat het rechteroortje het snelst kapot gaat door het spraak-apparaatje. Ik heb de aankoop bon nog, dus ik zou nog garantie moeten hebben, maar ik weet niet meer hoelang die garantie geld? Kan iemand mij helpen of moet ik naar een winkel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien heeft een klant 1 jaar garantie op z'n aankoop. In sommige gevallen is het zelfs 2 jaar. Dit ligt helemaal aan het product. Ik heb gekeken op de garantie site van Samsung en die melden Mobiele accessoires garantieperiode van 24 maanden (https://www.samsung.com/nl/support/warranty/). Maar goed, hang me er niet aan op als Vodafone daar andere maanden in hanteert.

Ik zou even langs de winkel gaan van Vodafone, die kunnen je daar heel goed helpen en mocht de garantie dan toch over zijn kan je misschien gelijk kijken of ze daar weer nieuwe fijne oordopjes hebben. Succes!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien heeft een klant 1 jaar garantie op z'n aankoop. In sommige gevallen is het zelfs 2 jaar. Dit ligt helemaal aan het product. Ik heb gekeken op de garantie site van Samsung en die melden Mobiele accessoires garantieperiode van 24 maanden (https://www.samsung.com/nl/support/warranty/). Maar goed, hang me er niet aan op als Vodafone daar andere maanden in hanteert.

Ik zou even langs de winkel gaan van Vodafone, die kunnen je daar heel goed helpen en mocht de garantie dan toch over zijn kan je misschien gelijk kijken of ze daar weer nieuwe fijne oordopjes hebben. Succes!
Ricardo1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super bedankt voor deze info! Ik ga binnenkort wel even langs de winkel. Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic