KevinLeen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S$ microfoon probleem

Goedemiddag,
Ik heb sinds vandaag dat als ik gebeld word ik diegene wel hoor, maar zij mij niet. Als ik de luidspreker functie gebruik doet hij het wel weer. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet
Kevin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo KevinLeen,

Je hebt 24 maanden na aankoopdatum Samsung fabrieksgarantie op de door jou gekochte smartphone. Het zogeheten IMEI-nummer van je Samsung Galaxy S smartphone is ook heel belangrijk bij de aanvraag voor een repratie-onder-garantie-voorwaarden.
Dan moet je echter wel je aankoopfactuur / aankoop-pakbon / kassa-bon van de verkoper bij de hand hebben.
Dan kun je een reparatie-verzoek-onder-garantie-voorwaarden indienen bij de verkoper van je smartphone.
Indien Vodafone de verkoper van je smartphone is. Dan kun je ook terecht bij de Technical Desk in de grotere Vodafone winkels in de grote steden van Nederland.

Reparatie-onder-garantie-voorwaarden is kosteloos. Maar de reparatie kan wel vier tot zes weken duren.

Is de garantie-periode reeds verlopen. Vraag dan eerst een schriftelijke prijs-opgaaf van de aankomende reparatie-kosten bij de verkoper van je smartphone. Ook dan duurt de reparatie vaak vier tot zes weken.
Vergeet niet een back-up te maken van alle gegevens op je Samsung Galaxy S smartphone voordat je deze inlevert of verzendt ter reparatie. En verwijder je micro-SDXC-geheugenkaart evenals je Vodafone (micro-) SIM-kaart.

Succes!


Netwerker


Bekijk in context

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo KevinLeen,

Je hebt 24 maanden na aankoopdatum Samsung fabrieksgarantie op de door jou gekochte smartphone. Het zogeheten IMEI-nummer van je Samsung Galaxy S smartphone is ook heel belangrijk bij de aanvraag voor een repratie-onder-garantie-voorwaarden.
Dan moet je echter wel je aankoopfactuur / aankoop-pakbon / kassa-bon van de verkoper bij de hand hebben.
Dan kun je een reparatie-verzoek-onder-garantie-voorwaarden indienen bij de verkoper van je smartphone.
Indien Vodafone de verkoper van je smartphone is. Dan kun je ook terecht bij de Technical Desk in de grotere Vodafone winkels in de grote steden van Nederland.

Reparatie-onder-garantie-voorwaarden is kosteloos. Maar de reparatie kan wel vier tot zes weken duren.

Is de garantie-periode reeds verlopen. Vraag dan eerst een schriftelijke prijs-opgaaf van de aankomende reparatie-kosten bij de verkoper van je smartphone. Ook dan duurt de reparatie vaak vier tot zes weken.
Vergeet niet een back-up te maken van alle gegevens op je Samsung Galaxy S smartphone voordat je deze inlevert of verzendt ter reparatie. En verwijder je micro-SDXC-geheugenkaart evenals je Vodafone (micro-) SIM-kaart.

Succes!


Netwerker


NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @KevinLeen

Wat @Netwerker zegt is zeker waar en ook perfect dekkend! Hulde voor het werk van die man.

en nu speciaal als toevoeging nog even hoe dit te verklaren is. Op je galaxy s5 zit zowel boven als onder een klein gaatje ter grote van een een speld. onder zit die links van de usb poort en boven zit die naast de infrarood sensor. Dit zijn allebij een microfoon. De bovenste wordt gebruikt wanneer je telefoon op luidspreker staat en de onderste wanneer die normaal belt.

Ik neem dus aan dat de onderste stuk is. Soms kan hier ook gewoon vuil aan de buitenkant voor zitten, maar dat moet je zelf even controleren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, verouderd topic
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic