Gmverschoor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s9 cash back

Hallo ik heb een vraag. Ik wil een Samsung met abonnement nemen. (Verlengen)Nu kan ik kiezen hoeveel geld ik bij moet betalen, maakt het voor de cash back actie uit hoeveel ik bij moet betalen om de 100 euro voor een Samsung s9 terug te krijgen? Bijv nieuw is deze 650 en met abonnement is het 150 euro. Krijg je in beide gevallen 100 euro terug? Ik kan er niks van weer vinden in de voorwaarden. Mvg Marieke Kroeskop
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gmverschoor

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat niemand nog gereageerd heeft op je bericht.

Afgesproken prijs
Het maakt voor de actie verder niet uit of je in een keer je toestel betaald, een gedeelte of alles maandelijks. Bij ons betaal je de prijs zoals je hem afspreekt en op het contract/bevestiging van je abonnement met toestel zie je dan ook de prijs nogmaals voorbij komen.

Cashback
De cashback tot 150 euro terug is een actie van Samsung.
Je kunt dan ook zodra je het toestel hebt, je hiervoor aanmelden via hier.
Samsung zal dan ook het bedrag terug storten. Koop tussen 2 juli 2018 en 5 augustus 2018 een Galaxy S9 | S9+ en ontvang €100 retour bij aankoop van een 64GB model en €150 retour bij aankoop van een 256GB model.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Gmverschoor

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat niemand nog gereageerd heeft op je bericht.

Afgesproken prijs
Het maakt voor de actie verder niet uit of je in een keer je toestel betaald, een gedeelte of alles maandelijks. Bij ons betaal je de prijs zoals je hem afspreekt en op het contract/bevestiging van je abonnement met toestel zie je dan ook de prijs nogmaals voorbij komen.

Cashback
De cashback tot 150 euro terug is een actie van Samsung.
Je kunt dan ook zodra je het toestel hebt, je hiervoor aanmelden via hier.
Samsung zal dan ook het bedrag terug storten. Koop tussen 2 juli 2018 en 5 augustus 2018 een Galaxy S9 | S9+ en ontvang €100 retour bij aankoop van een 64GB model en €150 retour bij aankoop van een 256GB model.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over of heb ik je vraag hiermee beantwoord Gmverschoor
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic