Chris.G

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SD kaartje bij Samsung A6 + Harman Kardon speaker bij Red together

Ik heb een bestelling geplaatst van een Red Together abo en tww extra nummers met telefoon, beiden een Samsung Galaxy A6. Bij het abo zit een actie met een Harman Kardon speaker en bij de telefoon een sd kaartje van 64Gb.

  • Ik heb inmiddels 1 telefoon binnen, en het sd kaartje zou in de telefoon zitten vertelde de klantenservice maar dat is niet het geval.
  • Als het goed is krijg ik morgen de andere telefoon, hoop dat ie daar wel in zit.
  • Hoe krijg ik de Harman Kardon speaker? Ik kan het niet vinden op de website. Het was wel netjes geweest als in de orderbevestiging had gestaan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Chris.G

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat je voor Vodafone gekozen hebt!
Ik ben meteen de acties erbij gaan pakken voor je en kom het volgende tegen:

De Harman Kardon speaker kan via hier aangevraagd worden.

Betreft de SD kaart zie ik als je via de shop op de actie klikt, het een actie vanuit Samsung is. Mijn excuses dat mijn collega's de verkeerde informatie gegeven hebben, dit zal ik intern doorspelen. Daarnaast zal ik ook intern aangeven dat als er acties zijn, dit eventueel nog eens gecommuniceerd mag worden bij de order bevestiging.

64 GB Micro SD geheugenkaart

Als je tussen 1 juli en 5 augustus 2018 een Samsung Galaxy A6, A6 Plus of A8 koopt, ontvang je een 64 GB Micro SD geheugenkaart cadeau. Met deze kaart kun je al je superscherpe video's en foto's die je met de Samsung Galaxy smartphones maakt, simpelweg opslaan en eventueel op andere apparaten overzetten.

Hoe werkt het?



  • Bestel tussen 1 juli en 5 augustus 2018 een Samsung Galaxy A6, A6 Plus of A8
  • Ga naar www.samsung.com/promoties
  • Klik op de promotie
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN code en het IMEI nummer
  • Je kunt je tot en met 20 augustus 2018 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Chris.G

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat je voor Vodafone gekozen hebt!
Ik ben meteen de acties erbij gaan pakken voor je en kom het volgende tegen:

De Harman Kardon speaker kan via hier aangevraagd worden.

Betreft de SD kaart zie ik als je via de shop op de actie klikt, het een actie vanuit Samsung is. Mijn excuses dat mijn collega's de verkeerde informatie gegeven hebben, dit zal ik intern doorspelen. Daarnaast zal ik ook intern aangeven dat als er acties zijn, dit eventueel nog eens gecommuniceerd mag worden bij de order bevestiging.

64 GB Micro SD geheugenkaart

Als je tussen 1 juli en 5 augustus 2018 een Samsung Galaxy A6, A6 Plus of A8 koopt, ontvang je een 64 GB Micro SD geheugenkaart cadeau. Met deze kaart kun je al je superscherpe video's en foto's die je met de Samsung Galaxy smartphones maakt, simpelweg opslaan en eventueel op andere apparaten overzetten.

Hoe werkt het?



  • Bestel tussen 1 juli en 5 augustus 2018 een Samsung Galaxy A6, A6 Plus of A8
  • Ga naar www.samsung.com/promoties
  • Klik op de promotie
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN code en het IMEI nummer
  • Je kunt je tot en met 20 augustus 2018 registreren
  • Om mee te doen aan deze actie moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn
  • Lees alle aanvullende voorwaarden die van toepassing zijn op deze actie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de SD-kaart en speaker nog kunnen aanvragen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic