Beantwoord

Sim-kaart

  • 6 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Hoi,

Ik heb vanmiddag telefonisch mijn simkaart geactiveerd. Er werd toen gezegd dat deze over 2 uur geactivieerd zou worden. Toen ik hem net in mijn mobiel stopte had ik echter geen bereik. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik probeer de klantenservice te pakken te krijgen (met andere telefoon), maar die is niet bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Sanne
icon

Beste antwoord door Energieboy 7 augustus 2018, 08:04

Hoi @Sannetjee15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is toch nog weer even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (bellen met nummer: 0800-0094 (ma t/m vr 08:00 - 20:00 - za 08:00 - 18:00 uur)). Via de community is het niet mogelijk om te helpen 😞
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Sannetjee15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is toch nog weer even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (bellen met nummer: 0800-0094 (ma t/m vr 08:00 - 20:00 - za 08:00 - 18:00 uur)). Via de community is het niet mogelijk om te helpen 😞
Is het nog gelukt met het acitveren van de simkaart?
Geen reactie meer, topic wordt binnenkort gesloten als er geen reactie meer komt.