Sannetjee15

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim-kaart

Hoi,

Ik heb vanmiddag telefonisch mijn simkaart geactiveerd. Er werd toen gezegd dat deze over 2 uur geactivieerd zou worden. Toen ik hem net in mijn mobiel stopte had ik echter geen bereik. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik probeer de klantenservice te pakken te krijgen (met andere telefoon), maar die is niet bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Sanne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sannetjee15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is toch nog weer even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (bellen met nummer: 0800-0094 (ma t/m vr 08:00 - 20:00 - za 08:00 - 18:00 uur)). Via de community is het niet mogelijk om te helpen 😞

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sannetjee15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is toch nog weer even contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (bellen met nummer: 0800-0094 (ma t/m vr 08:00 - 20:00 - za 08:00 - 18:00 uur)). Via de community is het niet mogelijk om te helpen 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met het acitveren van de simkaart?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic wordt binnenkort gesloten als er geen reactie meer komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic