Fodavone1256

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SIM kaart bestellen

Ik ben in het buitenland en ben mijn SIM kaart verloren. Ik wil echter wel mijn Nederlandse simkaart op laten sturen naar mij. Is het mogelijk dat iemand anders voor mij naar een Vodafone winkel gaat om deze op te halen? Ik ben namelijk in Azië dus bellen met de klanten service is een erg duur grapje.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Fodavone1256
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

In een winkel moet je altijd je identiteitsbewijs bij je hebben om aan te tonen dat jij de eigenaar bent van de Simkaart en daarnaast moet je je bankpas meenemen vanwaar Vodafone elke maand het geld afschrijft en moet je in de winkel 0,01 euro pinnen!

Dus iemand anders sturen is geen optie 😞
Er is dus echt maar 1 oplossing en dat is het bellen naar de klantenservice van Vodafone (0800-0094) en dan kunnen ze je een nieuwe kaar toesturen (in Nederland). Eventueel zou je kunnen proberen om via een chat te starten. Dan hoef je niet te bellen en kan het gewoon via internet, je browser (zoals je nu hier ook online bent). Ik weet niet of ze via de chat ook opsturen, je kan het altijd even proberen.

Laat weten of het is gelukt en nog veel plezier in Azië.

PS: heb je je kaart nu wel geblokkeerd? Aangezien je hem verloren bent en dat straks niet mensen er nog mee kunnen bellen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Fodavone1256
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

In een winkel moet je altijd je identiteitsbewijs bij je hebben om aan te tonen dat jij de eigenaar bent van de Simkaart en daarnaast moet je je bankpas meenemen vanwaar Vodafone elke maand het geld afschrijft en moet je in de winkel 0,01 euro pinnen!

Dus iemand anders sturen is geen optie 😞
Er is dus echt maar 1 oplossing en dat is het bellen naar de klantenservice van Vodafone (0800-0094) en dan kunnen ze je een nieuwe kaar toesturen (in Nederland). Eventueel zou je kunnen proberen om via een chat te starten. Dan hoef je niet te bellen en kan het gewoon via internet, je browser (zoals je nu hier ook online bent). Ik weet niet of ze via de chat ook opsturen, je kan het altijd even proberen.

Laat weten of het is gelukt en nog veel plezier in Azië.

PS: heb je je kaart nu wel geblokkeerd? Aangezien je hem verloren bent en dat straks niet mensen er nog mee kunnen bellen!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @Fodavone1256? Heb je je simkaart wel geblokkeerd?
Fodavone1256
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja het is ondertussen gelukt! Simkaart geblokkeerd en via de chat met een Vodafone medewerkster een nieuwe simkaart weten te bestellen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen @Fodavone1256! Dan sluit ik bij deze het topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic