tnijhof

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Sim only, nieuw toestel?

Onverwachts doet mijn oude toestel het niet meer. Ik had verwacht er nog een tijd mee door te kunnen maar helaas. Mijn huidige sim only contract verloopt per 09-2019. Bij voorbaat dank.

Groeten, tnijhof
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tnijhof
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven, bedankt voor je reactie!
Geheel onverwachts ging mijn telefoon gisteravond toch weer opladen. Het lijkt erop dat ik er toch nog een tijdje mee vooruit kan. Maar ik onthoud je tip, wellicht zal ik er in de toekomst gebruik van moeten maken.

Groeten, tnijhof

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi tnijhof

Welkom op de community!
Altijd balen als een toestel niet meer werkt.


Met Vodafone NEXT kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
tnijhof
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven, bedankt voor je reactie!
Geheel onverwachts ging mijn telefoon gisteravond toch weer opladen. Het lijkt erop dat ik er toch nog een tijdje mee vooruit kan. Maar ik onthoud je tip, wellicht zal ik er in de toekomst gebruik van moeten maken.

Groeten, tnijhof
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah wat fijn om te horen! Ik hoop voor je dat hij nog even mee gaat 🙂
Alvast een fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic