Marielle99

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart

Hallo vandaag om 09.00 zou mijn nieuwe simkaart ingaan. Dus heb ik hem eringestopt alleen nu kan ik niet in mijn vodafone hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Marielle99
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er is gisteren een storing geweest en misschien heeft dit nog een kleine nasleep?
Het best wat je kan doen is de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen zien wanneer deze in moet gaan en eventueel het probleem oplossen (tenminste, dat hoop ik natuurlijk).

Hier op de community kan dit niet, door privacy redenen. Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook maar dat duurt wat langer. Ik zou gewoon even bellen met de klantenservice van Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Marielle99
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Er is gisteren een storing geweest en misschien heeft dit nog een kleine nasleep?
Het best wat je kan doen is de klantenservice van Vodafone bellen en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen zien wanneer deze in moet gaan en eventueel het probleem oplossen (tenminste, dat hoop ik natuurlijk).

Hier op de community kan dit niet, door privacy redenen. Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook maar dat duurt wat langer. Ik zou gewoon even bellen met de klantenservice van Vodafone.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Marielle99
Heb je al contact gehad met de klantenservice?
Vandaag kan je dit nog doen, op zondag zijn ze niet open namelijk!!

Loop anders vandaag even langs een Vodafone winkel, die kunnen je ook helpen.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen, dat is dan ook mooi als info voor andere bezoekers van deze Community.
Bedankt en goed weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic