Hoisil 1233

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Simkaart activeren
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Hoisil 1233
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is de kortste vraag die ik hier heb gezien in de maanden dat ik hier actief ben. Neem aan dat je graag je Sim-kaart wenst te activeren of heb je er problemen mee?

Bekijk deze pagina een s en mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.
Hoisil 1233
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy
Bedankt maar ik heb nog geen account
Hoisil 1233
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy En ik weet niet hoe
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Dan volgt deze regel:
Bekijk deze pagina eens en mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone (0800-0094 ma-vr 08:00-20:00 / za 08:00-18:00). Of loop even langs een Vodafone winkel.

Ben je net overgestapt? Dan herkennen ze je mobiele nummer (nog) niet. Ben je net naar Vodafone overgestapt en heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kun je pas een My Vodafone account maken als je kunt bellen met je Vodafone simkaart.
Hoisil 1233
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy
I zat al bij Vodafone maar heb een nieuwe simkaart
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Werkt de simkaart van je abonnement nog niet? Activeer 'm dan in een paar stappen in My Vodafone. De oude sim stopt pas met werken als je nieuwe actief is. Wel zo handig.

Via via My Vodafone kan je deze activeren, als je al klant was dan heb je ook al een My Vodafone. Heb je deze ook niet, bel dan aub de klantenservice, zoals ik hier boven heb omschreven. Of probeer het eventueel via de chat met de klantenservice (open maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur).

En lukt het nu helemaal niet, probeer een Vodafone winkel, bij je in de buurt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic