Beantwoord

Simkaart activeren


Dag allemaal,

Ik ben ten einde raad. Ik ben behoorlijk zelfredzaam online, maar ik kom er niet meer uit. Mijn moeder heeft een nieuwe prepaid nano-simkaart voor haar nieuwe smartphone ontvangen en ik probeer nauwlettend in de instructies op te volgen (van de brief) voor het activeren van de nieuwe simkaart, maar ik word steeds binnen My Vodafone van het kastje naar de muur gestuurd. Dan staat er bijvoorbeeld 'klik hier voor het activeren van de nieuwe simkaart'. Dan doe ik dat (een keer of 15), maar het enige dat je dan te zien krijgt zijn de huidige simkaart gegevens.

Hoe moet ik de nieuwe nano simkaart activeren? Ik kom er binnen My Vodafone niet uit. Ik heb zelfs Coolblue gebeld, die zijn gewoon bereikbaar, maar konden (begrijpelijk) mij niet verder helpen.

En er zijn genoeg Vodafone winkels open op zondag, maar die zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat is nog een extra frustratie. Ik ben benieuwd binnen hoeveel tijd hier een antwoord komt.

Bvd, Maarten
icon

Beste antwoord door Energieboy 26 augustus 2018, 20:44

Hoi @MaartenVain
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat de klantenservice van Vodafone op zondag gesloten is. Jammer genoeg natuurlijk want je wilt het liefst zo snel mogelijk antwoord. Ik adviseer je om morgenochtend zo vroeg mogelijk te bellen met de klantenservice van Vodafone en te vragen of ze je verder kunnen helpen.

Eventueel kan je ook je vraag stellen via een chat, als je dit makkelijker lijkt. Via hier kan ik je niet helpen, ben ook maar een klant en die kunnen niet in het systeem, begrijpelijk 😉 Doe het morgen en dan komt het allemaal in orde.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @MaartenVain
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat de klantenservice van Vodafone op zondag gesloten is. Jammer genoeg natuurlijk want je wilt het liefst zo snel mogelijk antwoord. Ik adviseer je om morgenochtend zo vroeg mogelijk te bellen met de klantenservice van Vodafone en te vragen of ze je verder kunnen helpen.

Eventueel kan je ook je vraag stellen via een chat, als je dit makkelijker lijkt. Via hier kan ik je niet helpen, ben ook maar een klant en die kunnen niet in het systeem, begrijpelijk 😉 Doe het morgen en dan komt het allemaal in orde.