MaartenVain

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Dag allemaal,

Ik ben ten einde raad. Ik ben behoorlijk zelfredzaam online, maar ik kom er niet meer uit. Mijn moeder heeft een nieuwe prepaid nano-simkaart voor haar nieuwe smartphone ontvangen en ik probeer nauwlettend in de instructies op te volgen (van de brief) voor het activeren van de nieuwe simkaart, maar ik word steeds binnen My Vodafone van het kastje naar de muur gestuurd. Dan staat er bijvoorbeeld 'klik hier voor het activeren van de nieuwe simkaart'. Dan doe ik dat (een keer of 15), maar het enige dat je dan te zien krijgt zijn de huidige simkaart gegevens.

Hoe moet ik de nieuwe nano simkaart activeren? Ik kom er binnen My Vodafone niet uit. Ik heb zelfs Coolblue gebeld, die zijn gewoon bereikbaar, maar konden (begrijpelijk) mij niet verder helpen.

En er zijn genoeg Vodafone winkels open op zondag, maar die zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat is nog een extra frustratie. Ik ben benieuwd binnen hoeveel tijd hier een antwoord komt.

Bvd, Maarten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MaartenVain
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat de klantenservice van Vodafone op zondag gesloten is. Jammer genoeg natuurlijk want je wilt het liefst zo snel mogelijk antwoord. Ik adviseer je om morgenochtend zo vroeg mogelijk te bellen met de klantenservice van Vodafone en te vragen of ze je verder kunnen helpen.

Eventueel kan je ook je vraag stellen via een chat, als je dit makkelijker lijkt. Via hier kan ik je niet helpen, ben ook maar een klant en die kunnen niet in het systeem, begrijpelijk 😉 Doe het morgen en dan komt het allemaal in orde.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MaartenVain
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het klopt dat de klantenservice van Vodafone op zondag gesloten is. Jammer genoeg natuurlijk want je wilt het liefst zo snel mogelijk antwoord. Ik adviseer je om morgenochtend zo vroeg mogelijk te bellen met de klantenservice van Vodafone en te vragen of ze je verder kunnen helpen.

Eventueel kan je ook je vraag stellen via een chat, als je dit makkelijker lijkt. Via hier kan ik je niet helpen, ben ook maar een klant en die kunnen niet in het systeem, begrijpelijk 😉 Doe het morgen en dan komt het allemaal in orde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic