Jelmer Bogerd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren lukt niet

Ik heb sinds gister een abonnement bij Vodafone en heb dus ook een nieuwe simkaart gekregen. Alleen kan ik deze niet activeren en mijn abonnement verschijnt ook niet in mijn Vodafone. Mijn klantnummer is *moderator edit: klantnummer verwijderd*. en ik heb een Vodafone red abonnement.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Jelmer Bogerd

Welkom bij Vodafone en op het forum.
Allereerst wil ik je vragen om je klantnummer te verwijderen. Dit is omdat deze alleen voor jou is.

Je simkaart kan pas actief worden gemaakt zodra je nummer overgezet is naar ons. Ik raad je aan om te bellen, een chat te starten of evt via facebook of Twitter om na te vragen wanneer dit is. Daarna kan ook een account aangemaakt worden.
Als het goed is staat op het contract wanneer het in gaat.

Vanuit hier kan ik dit helaas niet voor je controleren. Dit is omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten die beantwoord worden door andere klanten. Hierdoor kunnen wij als medewerker ook niet in de systemen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Jelmer Bogerd

Welkom bij Vodafone en op het forum.
Allereerst wil ik je vragen om je klantnummer te verwijderen. Dit is omdat deze alleen voor jou is.

Je simkaart kan pas actief worden gemaakt zodra je nummer overgezet is naar ons. Ik raad je aan om te bellen, een chat te starten of evt via facebook of Twitter om na te vragen wanneer dit is. Daarna kan ook een account aangemaakt worden.
Als het goed is staat op het contract wanneer het in gaat.

Vanuit hier kan ik dit helaas niet voor je controleren. Dit is omdat het forum bedoelt is voor vragen van klanten die beantwoord worden door andere klanten. Hierdoor kunnen wij als medewerker ook niet in de systemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Klantnummer verwijderd, thanks voor de melding Energieboy
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten & gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic