Beantwoord

Simkaart activeren zonder MyVodafone

  • 17 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 818 Bekeken

Dus ik moet mijn nieuwe simkaart activeren via MyVodafone (volgens de uitleg). Maar ik kan geen MyVodafone account maken omdat mijn nummer niet bekend is. Ik ben namelijk overgestapt naar Vodafone en heb dus nu voor het eerst een Vodafone abonnement. Iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen?
icon

Beste antwoord door Energieboy 18 augustus 2018, 11:45

Hoi @PaulusDonuts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je sim-kaart al wel ontvangen van Vodafone? Op die Sim-kaart staat je nieuwe 06 nummer, als je tenminste bent overgestapt zonder nummerbehoud en dan kan je je kaartje erin steken, aanmelden en het 06 nummer geven wat op het kaartje staat. Anders heeft dat geen zin, wat ik je nu schrijf en zal je toch even contact op moeten nemen met de klantenservice. Deze zijn vandaag open dus je kan vandaag nog gebruik gaan maken met je mobiel.

Bellen met de klantenservice van Vodafone kan je doen maar je kan natuurlijk ook een chat starten, als het niet al te druk is dan zit daar iemand voor je klaar om te helpen. Via de community is het niet mogelijk omdat het om privacy gegevens gaat en wij klanten onder elkaar ook niets kunnen doen.

Laat nog even weten of het heeft geholpen en als laatste tip die ik kan geven, loop anders langs een Vodafone winkel, mocht er eentje in de buurt zitten. Dan gaat het natuurlijk helemaal sneller 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @PaulusDonuts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je je sim-kaart al wel ontvangen van Vodafone? Op die Sim-kaart staat je nieuwe 06 nummer, als je tenminste bent overgestapt zonder nummerbehoud en dan kan je je kaartje erin steken, aanmelden en het 06 nummer geven wat op het kaartje staat. Anders heeft dat geen zin, wat ik je nu schrijf en zal je toch even contact op moeten nemen met de klantenservice. Deze zijn vandaag open dus je kan vandaag nog gebruik gaan maken met je mobiel.

Bellen met de klantenservice van Vodafone kan je doen maar je kan natuurlijk ook een chat starten, als het niet al te druk is dan zit daar iemand voor je klaar om te helpen. Via de community is het niet mogelijk omdat het om privacy gegevens gaat en wij klanten onder elkaar ook niets kunnen doen.

Laat nog even weten of het heeft geholpen en als laatste tip die ik kan geven, loop anders langs een Vodafone winkel, mocht er eentje in de buurt zitten. Dan gaat het natuurlijk helemaal sneller 🙂