Mik87

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Simkaart met koerier of post-nl?

Stukje voorgeschiedenis:

  • Abonnement aangevraagd met nummerbehoud
  • Aanvraag is door jullie fout geannuleerd, en meteen opnieuw aangevraagd maar zonder nummerbehoud
  • Klantenservice gebeld, de simkaart die onderweg is met het verkeerde telefoonnummer moet ik weigeren en er is een nieuwe aanvraag gedaan met nummerbehoud, daarvoor wordt ook een simkaart gestuurd.

Vraag:

  • Waarom komt de 'foute' simkaart met Post-NL en moet ik voor de 'juiste' aanvraag ineens een afspraak maken bij een koerier? Er is toch wel nog steeds alleen een simkaart onderweg toch? Niet dat er dadelijk een heel Ziggo-pakket komt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mik87
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien komt er altijd een koerier om je SIMkaart te brengen, je moet namelijk 0,01 euro pinnen en ze moeten zeker weten dat jij de persoon bent die de aanvraag heeft gedaan. Dat met de post zal wel komen omdat er iets fout is gegaan en ze waarschijnlijk dachten dat je al klant bent en een nieuwe nodig hebt.

Nee, je krijgt geen Ziggo-pakket of zo... Maar misschien wel een dweilorkest :wink:
Gaat allemaal wel goed komen en alvast veel plezier bij Vodafone!

Fijne Feestdagen

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mik87
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien komt er altijd een koerier om je SIMkaart te brengen, je moet namelijk 0,01 euro pinnen en ze moeten zeker weten dat jij de persoon bent die de aanvraag heeft gedaan. Dat met de post zal wel komen omdat er iets fout is gegaan en ze waarschijnlijk dachten dat je al klant bent en een nieuwe nodig hebt.

Nee, je krijgt geen Ziggo-pakket of zo... Maar misschien wel een dweilorkest :wink:
Gaat allemaal wel goed komen en alvast veel plezier bij Vodafone!

Fijne Feestdagen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status @Mik87?
Mik87
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie Energyboy! Dat stelt gerust!

Sharon De Post-NL postbode is geweest en ik heb de brief niet aangenomen en gezegd dat die terug naar afzender mag. Hij heeft 'em nu bezorgd op het Post-NL punt dus ik zal dat daar nogmaals aangeven. Ik heb geen zin om 8 euro te betalen om 'em aangetekend terug te sturen. De koerier komt als het goed is vanavond met de juiste simkaart.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laat je ons weten hoe het afloopt?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels de juiste simkaart ontvangen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic