Beantwoord

Simkaart niet geregistreerd

  • 2 september 2018
  • 5 reacties
  • 1019 Bekeken

Mzijn telefoon geeft na reparatie de melding in het onderwerp en geen verbinding met internet. Volgens my Vodafone is er geen nieuwe kaart bekend. Help hoe los ik dit op??????
icon

Beste antwoord door Energieboy 2 september 2018, 20:56

Nee, je kan toch nu gewoon het kaartje dat je nu hebt weer in je nieuwe telefoons stoppen (die is toch in grotere en kleinere Sim-kaart van te maken).

Als goed is heb je een Sim-kaart ontvangen die je in alle toestellen kan doen (groot of klein). Zie plaatje, het is een Sim-kaart die je kan uitdrukken!!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Crian
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je gewoon je oude Sim-kaart in je telefoon gedaan en dan werkt het niet? Heb je misschien je Sim-kaart al eens in een andere telefoons geprobeerd?

Snap nu even niet hoe het zit. Je hebt je huidige kaart nog maar het werkt niet of je hebt een nieuwe kaart ontvangen?
Heb in de tussentijd dat mijn nieuwe foon weg was een oude telefoon gebruikt en daar een andere simkaart voor gekregen i.v.m. de afmetingen van de kaart die niet in beide toestellen paste. Nu mijn nieuwe foon met de kaart die ik daar altijd al bij had weer in gebruik genomen.
Reputatie 7
Badge +17
Nee, je kan toch nu gewoon het kaartje dat je nu hebt weer in je nieuwe telefoons stoppen (die is toch in grotere en kleinere Sim-kaart van te maken).

Als goed is heb je een Sim-kaart ontvangen die je in alle toestellen kan doen (groot of klein). Zie plaatje, het is een Sim-kaart die je kan uitdrukken!!

Reputatie 6
Hoi @Crian,

Wat is ondertussen de status? Is het gelukt met het simkaartje of kunnen we je nog ergens mee helpen?

Groetjes, Sharon
Reputatie 6
Topic is gesloten.