Crian

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet geregistreerd

Mzijn telefoon geeft na reparatie de melding in het onderwerp en geen verbinding met internet. Volgens my Vodafone is er geen nieuwe kaart bekend. Help hoe los ik dit op??????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Nee, je kan toch nu gewoon het kaartje dat je nu hebt weer in je nieuwe telefoons stoppen (die is toch in grotere en kleinere Sim-kaart van te maken).

Als goed is heb je een Sim-kaart ontvangen die je in alle toestellen kan doen (groot of klein). Zie plaatje, het is een Sim-kaart die je kan uitdrukken!!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Crian
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je gewoon je oude Sim-kaart in je telefoon gedaan en dan werkt het niet? Heb je misschien je Sim-kaart al eens in een andere telefoons geprobeerd?

Snap nu even niet hoe het zit. Je hebt je huidige kaart nog maar het werkt niet of je hebt een nieuwe kaart ontvangen?
Crian
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb in de tussentijd dat mijn nieuwe foon weg was een oude telefoon gebruikt en daar een andere simkaart voor gekregen i.v.m. de afmetingen van de kaart die niet in beide toestellen paste. Nu mijn nieuwe foon met de kaart die ik daar altijd al bij had weer in gebruik genomen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Nee, je kan toch nu gewoon het kaartje dat je nu hebt weer in je nieuwe telefoons stoppen (die is toch in grotere en kleinere Sim-kaart van te maken).

Als goed is heb je een Sim-kaart ontvangen die je in alle toestellen kan doen (groot of klein). Zie plaatje, het is een Sim-kaart die je kan uitdrukken!!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Crian,

Wat is ondertussen de status? Is het gelukt met het simkaartje of kunnen we je nog ergens mee helpen?

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic