inegypte

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart verlopen en gereactiveerd in het buitenland

Beste Vodafoon

Ik woon in het buitenland en ik ben vergeten om mijn prepaid simkaart op te waarderen, ik doe dit namelijk elke 5 maanden, maar nu ben ik het vergeten en werkt mijn simkaart niet meer, het probleem is dat ik veel internetbankier in het buitenland, en nu krijg ik mijn tangcodes niet meer, mijn nummer is 0******** en ik wil graag mijn oude simkaart opnieuw actieveren,

Graag u hulp,

Bedankt!


Moderator edit: 06 nummer verwijderd ivm privacy.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voordat wij antwoord kunnen geven op bepaalde vragen en inzicht hebben in jouw gegevens, zal er een correcte verificatie plaats moeten vinden. Daar is geen discussie over mogelijk. Ook via mail zal dezelfde verificatie gedaan worden, voordat er antwoord volgt op jouw vragen. Daar wordt helaas geen uitzondering in gemaakt en zijn wij verplicht om te doen.
Via hier (directe link) kun je de chat starten.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi inegypte
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst kan je beter geen 06 nummer plaatsen want dit is een openbare community en iedereen kan dit mee lezen! Als jr langer dan 6 maanden heeft gewacht met uploaden van je tegoed en/of iets met je toestel hebt gedaan, bellen of sms sturen, dan komt je prepaid te vervallen en kan Vodafonr daar verder niets meer mee doen. Hoe vervelend het ook is.


Ergens anders op de community staat:
Is het jullie duidelijk dat je niet hoeft op te waarderen, maar dat je jouw tegoed/telefoon minimaal één keer per half jaar gebruikt? Voorheen was het van belang dat je minimaal één keer per jaar opwaardeerde, maar dit hoeft dus niet meer. Hierdoor kost het mensen die hun prepaidkaart weinig gebruiken dus minder geld.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit zijn inderdaad de voorwaarde! Ik raad je aan om te bellen of een chat te starten met mijn collega's. Zij kunnen zien of het nummer nog actief is of al de lucht uit is. Zodra je nummer niet meer actief is, is het helaas niet mogelijk om deze terug te halen.
inegypte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke Steven

Waar of hoe kan ik een chat starten, met 1 van jou collegas, want ik kan niet bellen want mijn nummer is geblokkeerd.
ik probeer ook in te loggen met in my Vodafoon, maar dat lukt niet meer,

Graag help mij
Thanks
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan kan dit via de website. Aan de zijkant staat een button met de chat. Via de app kan het via het vraagteken. Je kunt eventueel ook een bericht via Facebook of Twitter sturen.
inegypte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven

Ik zie de butten van chat niet op de site van vodafone.nl kan ik alleen contacten via forum of telefoon, ook heb ik Vodafoon al een tweet gestuurd en mijn vraag via facebook gesteld,

Maar krijg geen reactie van niemand niet, alleen van jou, Niemand lijkt mij te willen of kunnen helpen, ik ben al meer dan 20 jaar trouwe klant bij vodafoon,

Gegroet Alex
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Via Facebook en Twitter reageren ze meestal binnen een uur. Maar je moet hen wel volgen hiervoor. Helaas vanuit hier kan ik niet in de systemen.
inegypte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
JA hier mijn reactie van hun op twitter,

Als antwoord op @musthavethisnow
Volgens mij gaat het niet goed! Wanneer was exact de laatste opwaardering? Klopt het nummer dat je me gaf? ^EM

Natuurlijk klopt mijn nummer!

Hoe moet ik nou weten waneer mijn laatste opwaarddering was, daarvoor moet ik inloggen op mijn ING, maar ik kan niet meer inloggen omdat ING dan om een tangcode vraagt, en die sturen ze naar mijn nummer toe, MAAR DEZE IS GEBLOKEERD,

Graag u Advies
Gr.Alex
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi inegypte
Beetje vreemd van Vodafone om de vraag te stellen wanneer je voor het kaart hebt opgewaardeerd. Dat is toch juist de vraag die je van Vodafone wilt weten en daarom ook dan weet of je te laat bent en daarom geen gebruik meer kan maken van je nummer.

Slordig hoor!! Ik zou toch nog maar eens terug schrijven en je klacht daar over geven en wensen dat je een juist antwoord wilt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wij stellen deze vragen voor de verificatie! Dit is puur voor de veiligheid van gegevens etc. zodat wij te maken hebben met de juiste persoon en niet zomaar gegevens aan iedereen mededelen.
Het is dan ook niet slordig dat mijn collega's alert zijn en hier naar vragen!
Vodafone vind de veiligheid en privacy van gegevens erg belangrijk. Vandaar dat op iedere manier dat je contact opneemt met de klantenservice een verificatie wordt gedaan.
inegypte
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke maar vragen of mijn nummer goed is is geen vorm van verificatie!
en hoe kunnen jullie weten of jullie te maken hebben met de juiste persoon als mijn account op my vodafoon niet eens meer bestaat,

en Ik heb ook nooit gezecht dat jou collega's slordig zijn.

ik stel hele simpele vragen, en krijg hele lange antwoorden terug zonder dat daadwerkelijk mijn vraag is beantwoord!

ik wil graag weten of mijn simkaart en nummer nog werkt, geblokkert is, en of dat mijn nummer nog bestaat,


  • ik kan geen chat openen op de website zoals jij dat had aangegeven.
  • ik kan vodafoon niet bellen om dat mijn simkaart niet meer werkt.
  • met twitter vragen ze of mijn nummer klopt dat ik had opgegeven, (en waneer mijn laatste opwaardering was). ik wil dat zelf ook graag weten.
  • - ik kan nergens een email addres vinden van vodafoon waarop ik mijn vraag kan stellen aan klantenserves
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Voordat wij antwoord kunnen geven op bepaalde vragen en inzicht hebben in jouw gegevens, zal er een correcte verificatie plaats moeten vinden. Daar is geen discussie over mogelijk. Ook via mail zal dezelfde verificatie gedaan worden, voordat er antwoord volgt op jouw vragen. Daar wordt helaas geen uitzondering in gemaakt en zijn wij verplicht om te doen.
Via hier (directe link) kun je de chat starten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic