Beantwoord

Simkaart verloren

  • 5 november 2018
  • 2 reacties
  • 317 Bekeken

Goedemorgen allemaal,
Een aantal weken geleden heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone wat deze week in zou gaan.
In die tussentijd ben ik ook wezen verhuizen en jullie raden het waarschijnlijk al, de nieuwe simkaart is kwijt.

Mijn contract kan ik niet in de mail terug vinden en nu heb ik wel al via de mail contact gehad met de Klantenservice.
Alleen heb ik sinds donderdag niets meer gehoord en begin ik ondertussen wel een beetje nerveus te worden over wat de stand van zaken is.

Ik heb de gegevens waar ze om vroegen doorgegeven (afgelopen donderdag), mijn oude mobiele nummer, naw gegevens, laatste zoveel getallen van mijn rekening, maar hierna niets meer gehoord.

Wat kan ik nu het beste doen?

Mvg,
Rutger
icon

Beste antwoord door Steven 6 november 2018, 08:30

Hoi @Rutgercs85

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je hiervoor zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn.

Op de mail wordt binnen 5 werkdagen gereageerd. Mocht je nog sneller bereikbaar willen zijn, raad ik je aan om langs een van onze winkels te gaan. Neem hiervoor een geldige ID-kaart mee. Mijn collega's kunnen de simkaart meteen voor je activeren.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Rutgercs85

Welkom op de community!
Ik kan me voorstellen dat je hiervoor zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn.

Op de mail wordt binnen 5 werkdagen gereageerd. Mocht je nog sneller bereikbaar willen zijn, raad ik je aan om langs een van onze winkels te gaan. Neem hiervoor een geldige ID-kaart mee. Mijn collega's kunnen de simkaart meteen voor je activeren.
Reputatie 6
Dit topic is gesloten.