Mummymac

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simlockvrij code

Hallo, ik ben wekelijks bezig gedurende de afgelopen twee maanden de code op te vragen. De telefoon is een jaar of vier oud dus ligt het probleem niet daar aan. Ik kom er gewoon niet zo ver om mijn aanvraag te verzenden.
Eerst een technisch probleem probeer het later. Nu een foutcode.... BSL-14009. Nu heb ik toch echt wel de code op korte termijn nodig. Mijn zoontje moet met de fiets van school naar zijn sport club. Zijn nieuwe telefoon Is gestolen dus nu deze oplossing. Maar ja..... Hoe kan ik de code aanvragen!

Ik hoop op hulp!
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi
Dat is vervelend dat de website een foutmelding geeft. Ik raad je aan om te bellen met de klantenservice. Zij kunnen deze aanvragen bij de fabrikant en dit weer terugkoppelen naar je.
Zorg ervoor dat je het volgende bij de hand hebt: IMEI nummer van de telefoon (*#06# induwen) type en merk telefoon, op welk nummer en e-mail adres je bereikbaar bent en de foutmelding van de website.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Mummymac

Bespaar je de ellende van het formulier en neem contact op met de klantenservice.
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Zij zullen de aanvraag voor je indienen bij de betreffende afdeling ☺

Belangrijk is inderdaad je IMEI nummer, merk & type toestel, telefoonnummer waarop je bereikbaar bent en je e-mail adres.

Echter haak ik in op steven, de aanvraag kan enkele werkdagen duren, en indien Vodafone je unlockcode niet heeft dienen ze deze bij de fabrikant op te vragen....
Dit om aan te geven dat de aanvraag niet binnen 5 minuten is verwerkt ???? geeft wat meer inzicht.

Groetjes daims

Mummymac
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reacties. De klantenservice bellen Is niet zo eenvoudig. Als ik aangeef prepaid klant te zijn willen ze mijn nummer.... Heb ik niet.
Als ik geen klant ben krijg ik verkoop keuzes en zit al twintig minuten in de wacht.... Ooh net iemand gesproken die me niet kan helpen maar me wel doorverbonden heeft.... Gelukkig niet opnieuw laten bellen.... Wordt vervolgd
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou het anders ook via de chat of via Facebook kunnen aanvragen. Let erop dat je niet alle gegevens meteen in het eerste bericht post zoals je imei etc, maar doe dit pas zodra mijn collega's vragen om een DM.
Mummymac
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We zijn zo ver! Een lieve mevrouw van de klantenservice kon me helpen gelukkig.... Ik heb het nog niet maar het Is aangevraagd!
Nu lukt het niet om de gratis sim te bestellen die op de site staan! Dat was nl plan B om optijd een bereikbare kind te hebben. Plan C is gewoon een nieuwe sim kopen maar dit wil ik eerst proberen
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat mijn collega het heeft opgepakt!!
Welke foutmelding geeft de website. Weet wel dat er vanochtend een issue speelde maar of dat nu nog zo is durf ik niet te zeggen.
Mummymac
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, de foutmelding wordt nog steeds aangegeven. Je collega dacht dat het te maken had met mijn settings maar dat Is nagekeken en helaas. Code Is BSL-14009
Ze zou alleen een bevestiging sturen dat het Was aangevraagd maar dat heb ik niet gekregen.
Ook gratis sim aanvragen lukt niet! Zit niks anders op dan goedkoopste sim kopen dat ik zeker weet kind bereikbaar Is.
Kerstman schenkt belhorloge aan mannen dus nu ff overbruggen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mummymac, neem voor de gratis sim anders ook contact op met de klantenservice. Deze sturen we dan gewoon handmatig en gratis per post op. Als je contact opneemt kan meteen worden gekeken of de aanvraag goed is doorgezet. Je kunt eventueel ook een e-mail sturen via https://vodafone.nl/e-mail. Of benader ons via Twitter/Facebook. Je kunt de link van het Forum meesturen, dan hoef je niet alles opnieuw uit te leggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic