bartiepullie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik heb nu een prepaid simkaart. En ik zou graag overstappen naar simonly..
Is het mogelijk om over te gaan naar simonly zonder mijn simkaart te vervangen? Zoja, hoe?

Met vriendelijke groet,
Bart-Jan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi bartiepullie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee, dat is niet mogelijk maar bij een Vodafone winkel kunnen ze je wel helpen om de inhoud van je Prepaid SIMkaart over te zetten naar je nieuwe SIMkaart. Het gaat dan alleen om de telefoonnummers en adressen die je hebt opgeslagen op je SIMkaart (wat tegenwoordig eigenlijk vaker alleen op je mobiel gebeurd).

Je ontvangt je nieuwe simkaart met de post. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude simkaart. Zodra die niet meer werkt, plaats je de nieuwe in je toestel.

Het antwoord op deze vraag kan je terug vinden op deze pagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Volg in het midden van de pagina IK STAP OVER VAN ...... en dan zie je wat je kan doen om over te stappen naar SIM-only. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor, dus je kunt gerust overstappen 🙂 Daarom mijn advies, als je het niet aan durft, loop langs een Vodafone winkel en die mensen willen je graag helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi bartiepullie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee, dat is niet mogelijk maar bij een Vodafone winkel kunnen ze je wel helpen om de inhoud van je Prepaid SIMkaart over te zetten naar je nieuwe SIMkaart. Het gaat dan alleen om de telefoonnummers en adressen die je hebt opgeslagen op je SIMkaart (wat tegenwoordig eigenlijk vaker alleen op je mobiel gebeurd).

Je ontvangt je nieuwe simkaart met de post. Je Vodafone abonnement gaat in op de dag dat je nummer wordt overgezet. Tot die tijd kun je gewoon blijven bellen met je oude simkaart. Zodra die niet meer werkt, plaats je de nieuwe in je toestel.

Het antwoord op deze vraag kan je terug vinden op deze pagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Volg in het midden van de pagina IK STAP OVER VAN ...... en dan zie je wat je kan doen om over te stappen naar SIM-only. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor, dus je kunt gerust overstappen 🙂 Daarom mijn advies, als je het niet aan durft, loop langs een Vodafone winkel en die mensen willen je graag helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was deze informatie verder zo duidelijk @bartiepullie? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic