Beantwoord

Simservice aanbieder openen met PIN

• 28 augustus 2014
  • 2 reacties
  • 8877 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht waar een prepaid simkaartje van Vodafone bij zit. Ik wil mijn andere simkaart van Vodafone (wat een abonnement is) graag in deze telefoon stoppen, maar als ik dit doe krijg ik de melding 'Simservice aanbieder openen met PIN'. Ik heb opgezocht wat dit betekent en blijkbaar zit er een lock op de telefoon.
Is het mogelijk dat ik hier een unlock-code voor kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Per 30 augustus 2014, 15:28

Hallo @ladyinblack
Het is inderdaad zo dat een prepaid toestel niet gebruikt kan worden in combinatie met een abonnement. Het maakt daarbij niet uit of dit een Vodafone toestel is of van een andere aanbieder. Je hebt dan een unlockcode nodig. Voor toestellen ouder dan 1 jaar is deze code gratis. Via deze site kun je de code opvragen.

Groeten Per
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hallo @ladyinblack
Het is inderdaad zo dat een prepaid toestel niet gebruikt kan worden in combinatie met een abonnement. Het maakt daarbij niet uit of dit een Vodafone toestel is of van een andere aanbieder. Je hebt dan een unlockcode nodig. Voor toestellen ouder dan 1 jaar is deze code gratis. Via deze site kun je de code opvragen.

Groeten Per
Topic gesloten, ouder topic.