Rilex

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slechte service van Vodafone

18 juni een dual sim kaart aangevraagd, Vandaag 25 juni in de bus. hoezo binnen 5 dagen??? Via myvodafone niet te activeren. Bel ons voor activeren. 10 minuten aan de telefoon gehangen voor er een medewerker beschikbaar was. Kunt u me helpen met activeren? tuurlijk, heeft u het wachtwoord voor mij? wachtwoord? wat voor wachtwoord? dat is afgesproken bij de bestelling. Ik weet nergens van. Dan kunnen we u niet helpen. Maar er is helemaal geen wachtwoord afgesproken. Maar ik heb hier staan dat er een wachtwoord is afgesproken. Maar ik weet nergens van. en nu. ik kan u een brief sturen met het wachtwoord. Die is zeker ook binnen 5 dagen afgeleverd? Wat een *** service zeg!!!!!!!!!

Moderator edit: *** aangepast ivm taalgebruik, zie hiervoor ook de huisregels
Moderator edit: Topic verplaatst naar het juiste board zodat het makkelijker vindbaar is voor andere gebruikers.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rilex
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik kan me heel goed begrijpen dat je deze ervaring slecht beoordeeld.
Op de pagina van Duo Sim staat nergens iets over een wachtwoord, zoals je zelf ook al zegt.

Heb je deze oplossing al gedaan?
De Duo Sim kun je aanvragen in een fysieke Vodafone winkel, of via onze klantenservice. Zij sturen dan de nieuwe simkaarten naar je postadres. Heb je deze ontvangen? Dan kan je ze als volgt activeren:

  • Bel met de Klantenservice op 1200 om je Duo Sim te activeren. Houd deze simkaart en je klantnummer bij de hand.
  • Doe de nieuwe, geactiveerde simkaarten elk in een telefoon
  • Zet één van de telefoons aan
  • Verander je pincodes. Die staat standaard ingesteld op 0000.

Hier zo je aan moeten zien dat er niets van een wachtwoord nodig is. Misschien dat je het eens kan proberen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Is dit eigenlijk al opgelost? 🙂


Overigens staat deze vraag onder een verkeerde topic 😛
Misschien dat de moderator deze kan verplaatsen...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Rilex

Welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat de simkaart te laat binnen is gekomen. Vaak is dit binnen 5 werkdagen. Het kan echter zijn dat als (de zondag of maandag er tussen zit) het later binnen komt. Ook kan het zijn dat er een vertraging is of door drukte. In ieder geval namens Vodafone mijn excuses hiervoor.

Verificatie.
Het kan zijn dat met de klantenservice een wachtwoord is afgesproken. Zodra je dit wachtwoord benoemt, hoeft er geen verdere verificatie doorlopen te worden. Dit is puur uit veiligheid en uit bescherming van de gegevens.
De klantenservice kan ook dit wachtwoord verwijderen door middel van extra verificatie.
Je kunt hiervoor contact opnemen met ons via de chat. Zodat we met je meekijken betreft het activeren van de simkaart en betreft het wachtwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic