astreja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smartwatch

Hallo

Ik krijg binnenkort een Smartwatch waar een nano simkaart in geplaatst kan worden.
Nu wil ik graag een 2e simkaart echter weet ik niet goed welke ik moet hebben.
bij een duo sim moet 1 toestel uit staan, dat lijkt me niet handig ,
en voor zover ik het heb kunnen vinden is een multi data sim alleen geschikt voor internetten .
Misschien dat iemand mij kan vertellen wat de beste optie is of is er nog een andere mogenlijkheid ?

Alvast bedankt
René

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik heb even rond gekeken op internet maar je zou natuurlijk een Multi Data Sim kunnen gebruiken omdat een swartwatch ook alleen maar data gebruikt, volgens mij?! Een Duo Sim is zeker niet handig, dat gaat ook niet lukken.
Volgens mij is de Multi Data Sim bij Vodafone de enige oplossing

Meer info:
Bij Multi Data Sim krijg je 2 unieke simkaarten met verschillende simnummers. Eén simkaart is bedoeld voor je telefoon en daar kun je mee bellen, internetten, etc.
De tweede sim is een data-only sim (daar kun je dus niet mee bellen of gebeld worden) en is bedoeld voor je tablet, laptop, etc. Je kunt beide simkaarten gelijktijd gebruiken en onafhankelijk van elkaar (de een kan bijvoorbeeld op een andere locatie gebruikt worden). Beide simkaarten gebruiken dezelfde databundel. Je kunt maximaal 2 extra multi-sim kaarten krijgen per abonnement.
Multi Data Sim kost € 5 per extra sim per maand extra tenzij de Red Super hebt, dan is het gratis.
Bij iedere betaalde Multi Data Sim zit ook nog eens 200 MB extra data, die je alleen op je Multi Data Sim & in Nederland kunt gebruiken. Meer info over Multi Data Sim? Kijk dan even op deze site
Mocht je er helemaal niet uit komen dan zou ik de klantenservice bellen of via My Vodafone via de chat benaderen. Tenwoordig kan je ook via Twitter en/of Facebook een prive berichtje sturen voor meer info.
Veel plezier alvast met je nieuwe Smartwatch

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik heb even rond gekeken op internet maar je zou natuurlijk een Multi Data Sim kunnen gebruiken omdat een swartwatch ook alleen maar data gebruikt, volgens mij?! Een Duo Sim is zeker niet handig, dat gaat ook niet lukken.
Volgens mij is de Multi Data Sim bij Vodafone de enige oplossing

Meer info:
Bij Multi Data Sim krijg je 2 unieke simkaarten met verschillende simnummers. Eén simkaart is bedoeld voor je telefoon en daar kun je mee bellen, internetten, etc.
De tweede sim is een data-only sim (daar kun je dus niet mee bellen of gebeld worden) en is bedoeld voor je tablet, laptop, etc. Je kunt beide simkaarten gelijktijd gebruiken en onafhankelijk van elkaar (de een kan bijvoorbeeld op een andere locatie gebruikt worden). Beide simkaarten gebruiken dezelfde databundel. Je kunt maximaal 2 extra multi-sim kaarten krijgen per abonnement.
Multi Data Sim kost € 5 per extra sim per maand extra tenzij de Red Super hebt, dan is het gratis.
Bij iedere betaalde Multi Data Sim zit ook nog eens 200 MB extra data, die je alleen op je Multi Data Sim & in Nederland kunt gebruiken. Meer info over Multi Data Sim? Kijk dan even op deze site
Mocht je er helemaal niet uit komen dan zou ik de klantenservice bellen of via My Vodafone via de chat benaderen. Tenwoordig kan je ook via Twitter en/of Facebook een prive berichtje sturen voor meer info.
Veel plezier alvast met je nieuwe Smartwatch
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
\Wat voor een smartwatch krijg je of heb je inmiddels astreja en is het gelukt met de multisim?
Ikzelf heb mijn smartwatch gekoppeld aan de telefoon via bluetooth. Hierdoor kan ik alsnog bellen, smsen etc. via mijn smartwatch.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic