Ruud75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS bij gemiste oproep aanzetten?

Hallo, ik ben een nieuwe prepaid gebruiker.
Hoe kan ik de "sms bij gemiste oproep" service aanzetten?
Of in ieder geval een sms als iemand de voicemail heeft bereikt, maar niet heeft ingesproken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ruud75, dat is niet handig. Bij de Gemiste Oproep Service zijn een aantal zaken van toepassing:
- De dienst gaat automatisch aan als je de voicemail meer dan 3 maanden geleden uit hebt gezet.
- Je kunt het niet zelfstandig activeren door middel van optie 3, optie 1 in 1333. De activatie wordt door een handmatige batch automatisch voor de je geactiveerd.
- Het werkt alleen als de beller het nummer meezendt.
- Maak je gebruik van bellen via wifi (VoWiFi) of 4G (VoLTE)? Dan kun je de Gemiste Oproep Service niet gebruiken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Ruud75,

Je kunt dit zelf activeren door 1333 te bellen en dan te kiezen voor optie 3, optie 1.
Ruud75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon bedankt voor je antwoord.
Ik krijg echter steeds te horen: "De dienst is tijdelijk niet beschikbaar".
Zijn er werkzaamheden, of is deze dienst helemaal niet meer beschikbaar?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Ruud75,

Dat is vreemd. Je zou ook een via My Vodafone kunnen proberen om deze service in te schakelen.
Laat je ons weten of het dan wel lukt?
Ruud75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag nog eens geprobeerd met 1333 deze dienst aan te zetten, en nu lukte het wel om GOS (gemiste oproep notificatie) aan te zetten.
Helaas werkt het nog niet. Als ik gebeld ben terwijl mijn toestel uit stond, krijg ik nog steeds geen sms notificatie.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ruud75, dat is niet handig. Bij de Gemiste Oproep Service zijn een aantal zaken van toepassing:
- De dienst gaat automatisch aan als je de voicemail meer dan 3 maanden geleden uit hebt gezet.
- Je kunt het niet zelfstandig activeren door middel van optie 3, optie 1 in 1333. De activatie wordt door een handmatige batch automatisch voor de je geactiveerd.
- Het werkt alleen als de beller het nummer meezendt.
- Maak je gebruik van bellen via wifi (VoWiFi) of 4G (VoLTE)? Dan kun je de Gemiste Oproep Service niet gebruiken.
Ruud75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord Marc.

Ik bel gewoon via 2G (simpele nokia).
Waarom duurt het 3 maanden voordat het geactiveerd wordt? Het lijkt me handiger als het direct wordt geactiveerd zodra de voicemail is uitgezet. Dit moet technisch toch niet zo moeilijk zijn?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ruud75, dat zou inderdaad makkelijker zijn. Helaas blijkt het technisch toch lastiger te zijn :(.
Ruud75
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke Marc, dat begrijp ik.
Het is jammer, maar dan is het gewoon nog even geduld hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic