Roxy82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS diensten stopzetten

Goedemorgen Vodafone, tot mijn grote schrik zag ik dat er een bedrag buiten mijn bundel is bijgekomen. Ik heb het vermoeden dat het een soort van diensten zijn, heb daar wel een berichtje van ontvangen, maar dacht dit is SPAM, dus durfde niet op de link te klikken. Ik heb me echter nergens voor aangemeld en weet bij God niet hoe ik mne dan zou moeten afmelden. De kosten zijn dus ontrerecht af geschreven. Zouden jullie me hierbij verder kunnen helpen? Lieve groetjes Roxanne van Berkel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Roxy82

Welkom op de Community!
Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via www.payinfo.nl 
Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij onze specialisten.
Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Log in op My Vodafone, en klik op “Service” en vervolgens op “Misleidende sms- of internetdienst melden". Via het formulier dat dan verschijnt kun je een melding bij ons maken. 

Lees eventueel aanvullende informatie over ongewenste sms’jes op onze website

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Roxy82

Welkom op de Community!
Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via www.payinfo.nl 
Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij onze specialisten.
Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Log in op My Vodafone, en klik op “Service” en vervolgens op “Misleidende sms- of internetdienst melden". Via het formulier dat dan verschijnt kun je een melding bij ons maken. 

Lees eventueel aanvullende informatie over ongewenste sms’jes op onze website

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je iets gehad aan de tips van Steven, @Roxy82?
Roxy82
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer goeie tip!
Ik ben echter nog in afwachting van een reactie van Vodafone als reactie op mijn klacht!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed dat je een onderzoek hebt laten starten @Roxy82! Zodra hier meer nieuws over is, ontvang je vanzelf bericht van ons.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic