davy55

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sms naar 3849, niet gesmst wel kosten betalen

Hoi allemaal,

Ik heb op me laatste rekening ineens een kostenpost van 25 cent voor een sms naar 3849 terwijl ik de sms nooit verstuurd heb. Heb al met de klantenservice gesproken en die vertelden me dat mijn nieuwe rekening ook een extra 25 cent heeft vanwege een sms die ik gestuurd zou hebben, alleen heb ik dit niet gedaan. Verder hebben ze me doorverwezen naar payinfo, alleen daar staat dat ik geen abonnement dienst heb.
Na wat zoeken kom ik uit op telefuture maar ik heb nooit de sms verstuurd dus ik vraag me af of het een app geweest kan zijn die de sms verstuurd.
Heeft iemand hier ervaring mee, zijn er nog andere oplossingen die ik kan doen?

Dave
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Oh oops, dat ging dus even mis. Ik wilde je doorsturen naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien.... Lukt het nu wel?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi davy55

Het hoeft niet altijd te gaan om een sms die verstuurd is. Het kan ook zijn dat je per ongeluk ergens een abonnementje geactiveerd hebt van het een of het ander. Heb je het nu via payinfo.nl wel stopgezet ondertussen?
Bekijk ook eens de informatie over betaalde sms diensten op deze pagina: http://voda.fo/ne/990sk.



davy55
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon,

Kan me dus niet herinneren dat ik een abonnementje geactiveerd heb. Via payinfo heb ik nu wel alles hopelijk geblokeerd. De link werkt btw niet, word doorgestuurd naar vodafone website.


Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Oh oops, dat ging dus even mis. Ik wilde je doorsturen naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien.... Lukt het nu wel?
davy55
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Yes is gelukt! Dank je wel
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Vanwege lage aantallen in bezoeken zal ik het topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic