Brab1812

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

sms-service van 3669

Ik heb op mijn factuur een sms-service van 3669.
Hoe kan ik zorgen dat ik dat geld 12,- retour ontvang? Ik wil dit nl niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Brab1812
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zo ie zo kan je eerst zorgen dat je deze niet meer krijgt door je uit te schrijven via payinfo.nl.
Daarna kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze het geld willen terug storten. of ze het willen onderzoeken.

Mocht je er nog vragen over hebben dan kan je het beste de klantenservice van Vodafone bellen of via de My Vodafone app (website) een chat starten met de klantenservice om te vragen wat je er mee kan doen. Lees meer info over ongewenste sms'jes: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Moderator edit: geld terug vragen wordt alleen gedaan uit coulance. Je kunt vragen of ze het onderzoeken voor je.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Brab1812
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zo ie zo kan je eerst zorgen dat je deze niet meer krijgt door je uit te schrijven via payinfo.nl.
Daarna kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze het geld willen terug storten. of ze het willen onderzoeken.

Mocht je er nog vragen over hebben dan kan je het beste de klantenservice van Vodafone bellen of via de My Vodafone app (website) een chat starten met de klantenservice om te vragen wat je er mee kan doen. Lees meer info over ongewenste sms'jes: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Moderator edit: geld terug vragen wordt alleen gedaan uit coulance. Je kunt vragen of ze het onderzoeken voor je.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je via payinfo kunnen afmelden en heb je een onderzoek aangemeld?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen graag een update @Brab1812. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic