Romi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sms via de computer bekijken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb mijn mobiel in de wc laten vallen, hierdoor kan ik deze mobiel niet meer gebruiken. Ik heb nog een oude mobiel, maar die pakt mijn simkaart niet. Zou ik mijn sms online kunnen inzien, waardoor ik whatsapp kan verifiëren?

Met vriendelijke groet,

Romi
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Romi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het niet mogelijk om via internet je sms berichten te lezen. Er komt zo nu en dan wel een Vodafone medewerker langs die het antwoord kan geven maar dit duurt soms even. Wil je het zeker weten en op korte termijn, ga langs een Vodafone winkel of bel de klantenservice van Vodafone. Uiteraard kan je ook een Twitter / Facebook privé bericht sturen, deze mensen kunnen je ook helpen met het antwoord.

Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Romi

Ai, dat is niet handig dat je telefoon en simkaart defect is :expressionless:
Je geeft aan dat de simkaart het ook niet meer doet in een andere telefoon.

Ik raad je aan om een simwissel te doen in een van onze Vodafone winkels of eventueel via onze klantenservice een simkaart te bestellen. Bestel je de simkaart via de klantenservice dan zal hij wel nog geactiveerd moeten worden via my Vodafone of via mijn collega's van de klantenservice.

Betreft de vraag over sms online in te zien. Dit is helaas niet mogelijk omdat het echt op het nummer wordt afgeleverd. Wij zien deze niet in. Dit heeft te maken met jouw privacy.

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic