kroegpraat

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sony Xperia XZ Premium

Ik ben al vanaf het moment dat het toestel uitkwam geintresseerd maar wil hem eerst even in het echt zien en voelen. Dat is toch normaal zou je denken.
Maar waarom heeft de vodafone winkel hem nou niet gewoon in de winkel liggen.
Je gaat toch geen toestel van dik 700 euro kopen via vodafone internet site alleen gebaseerd op een plaatje.
Woon trouwens in leiden

Wat denken jullie hier nu van.
24 Reacties 24
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi kroegpraat,

Het is begrijpelijk dat je graag het toestel even te voelen hebt voordat je het eventueel aanschaft. Had de winkel toevallig een reden waarom dit specifieke toestel er niet staat?

Vriendelijke groet,
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja toevallig hadden zij een rede en die was hetzelfde als een half jaar geleden,
Sony is geen A merk dus niet interessant voor het publiek.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi kroegpraat,

Inmiddels al een aantal dagen verder, is er misschien al iets veranderd?

Ik kan niet beloven of er in een andere Vodafone winkel verderop het specifieke Sony toestel staat welke je graag wilt bewonderen.

Sony is wellicht niet de grootste speler op de mobiele markt, alsnog maakt Sony high-end smartphones en zo zijn ook de specificaties.

Vriendelijke groet,
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Toch een kleine aanvulling.
De winkel heeft het toestel wel op voorraad, maar laat hem niet zien.
Reden is dat ze hem niet uit de verpakking mogen halen van het bedrijf.
Kan hem kopen en dan open maken.
Ja ik weet het dat je dit verhaal bijna niet kan geloven maar het is echt gezegd, had zelfs me dochter bij me die zou het zo kunnen bevestigen.
En dan is er nog het zo dat ze meerdere toestellen van sony wel hebben liggen wie je kan bekijken alleen niet de xz.

kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nu komt het nieuwe vlaggeschip van Sony namelijk de sony Xperia XZ2 op 16 maart 2018 in de winkel, en ben benieuwd of ik deze wel in de winkel kan bewonderen en of ze alle 4 de kleuren
Liquid Black ,Liquid Silver ,Deep Green en Ash Pink
gaan verkopen en in een abonnement opnemen.
Ben erg benieuwd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
kroegpraat Aanvulling: Ik heb van mijn collega's begrepen dat de Sony Xperia XZ2 in de winkel te bewonderen zal zijn! (Ik weet alleen niet welke kleur(en).
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
We zullen zien
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb een tijd gewacht om reactie te geven maar hier is die dan.

Er is geen enkele sony gsm meer in de winkels van vodafone en ook op de site zal je er geen een meer vinden. Datum 02-05-2018
Dus de reactie van Serkan Moderator is onjuist.
Hier ook even een review van www.droidapp.nl
Beoordeling
De testperiode van de Sony Xperia XZ2 review zit erop. Ik kan hier kort over zijn; de Sony Xperia XZ2 is een geweldige smartphone. Geen enkele smartphone is perfect, maar de XZ2 doet erg zijn best dit wel te zijn. Ik gaf het eerder al aan, en blijf het benadrukken; de Xperia-toestellen van Sony zijn absoluut ondergewaardeerd en dat is zonde. De batterijduur van het toestel is overduidelijk beter dan de Galaxy S9 en misschien wel (één van) de beste in dit segment. Daarbij zet de camera perfecte prestaties neer en geldt dit ook voor de snelheid van het toestel.
De plaatsing van de power-button is nog wel een dingetje. Hoewel het steeds meer went, wordt deze bij het vasthouden nog wel eens ingedrukt met je handpalm. We waren huiverig voor de plaatsing van de vingerafdrukscanner, maar zelfs dit went. De Sony Xperia XZ2 is dus een toestel waar je even aan moet wennen. Daar tegenover staat wel dat je een geweldig toestel hebt, waarbij bekend is dat Sony een goed updatebeleid heeft.
Misschien zou het helpen als alle mensen die een contract hebben bij Vodafone en een sony gsm ,hun contract op zouden zeggen.
Benieuwd naar reacties.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kroegpraat, wat jammer dat er in de winkel geen Sony Xperia XZ2 te vinden was. In welke winkel ben je geweest? Was de telefoon uitverkocht of helemaal niet leverbaar? Je kunt het toestel overigens altijd nog bestellen via tussenverkopers (ook in combinatie met een abonnement bij Vodafone).
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Antwoord is ook echt een Vodafone antwoord.
Er staat .....Er is geen enkele sony gsm meer in de winkels van vodafone en ook op de site zal je er geen een meer vinden. Datum 02-05-2018
Jij geeft als antwoord/vraag.....wat jammer dat er in de winkel geen Sony Xperia XZ2 te vinden was. In welke winkel ben je geweest? Was de telefoon uitverkocht of helemaal niet leverbaar?

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kroegpraat, wellicht heeft niet elke winkel ze op voorraad maar dat wilt niet zeggen dat Sony toestellen helemaal niet verkrijgbaar zijn. Als ik bij 3 willekeurige winkels kijk dan hebben ze de Sony Xperia XZ Premium wel. De XZ2 zie ik inderdaad niet terug in onze voorraad. Mogelijk komt deze wel op een later moment, maar dat kan ik niet beloven.
Amsterdam, Ferdinand Bolstraat 94 heeft 1 op voorraad.
Maastricht, Grote Staat 24 heeft 1 op voorraad.
Roosendaal, Roselaarplein 5 heeft 1 op voorraad.
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En als ik op de site kijkt dan
Want ik heb altijd begrepen wat er op de site of anders om te verkrijgen is vind je in allebei
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kroegpraat, op de site inderdaad niet. In de winkels hebben ze vaak ook andere toestellen beschikbaar. Vooral toestellen waar weinig vraag naar of voorraad van is (op = op of bij de fabrikant uitverkocht) worden vaak niet op onze website gezet. Telefonisch of in de winkel zijn ze soms wel te bestellen, dus je kunt het altijd proberen. Daarnaast kun je het toestel overigens altijd nog bestellen via tussenverkopers (ook in combinatie met een abonnement bij Vodafone).
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik was in de winkel op de haarlemmerstraat in Leiden
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kroegpraat, deze winkel heeft inderdaad de Sony Xperia XZ Premium niet op voorraad.
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik stop met deze discussie want dit leid tot niks.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hi KroegPraat,
Ik snap dat je het idee hebt dat je niet verder komt. Maar waarom ga je dan niet naar een Phonehouse winkel of een andere GSM winkel in Leiden. Er zijn er zoveel, daar moet er toch wel eentje zijn die hem verkoopt en je hem bekijken kan? In deze winkels kan je vaak ook gewoon je abonnement verlengen bij Vodafone omdat dit bedrijven zijn die als tussen persoon fungeren. Zoals Marc- ook al adviseerde in zijn vorige berichtje.

Het is natuurlijk erg vervelend dat het toestel zo moeilijk te bekijken is, maar zelf ben ik wel blij dat winkels de regel hebben om een toestel niet uit de verpakking te halen om deze aan iedereen te laten zien. Als ik zelf een nieuwe telefoon koop dan wil ik ook graag dat die nieuw uit de doos komt en niet door jan en alleman is vast gepakt (of misschien wel al is gebruikt, zonder dat je het weet). Daar valt natuurlijk wel iets voor te zeggen, hoe vervelend het nu voor jou ook is.

Maar probeer eens een andere GSM winkel, zeker in Leiden moet dit toch geen probleem zijn. In ieder geval wel veel succes gewenst met het vinden van de juiste toestel.
kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jammer genoeg is het mij niet gelukt om een winkel te vinden in Leiden wie er een heeft wie ik kan zien.
Ik heb volgens mij alle winkels benaderd met de vraag of ze er een hadden .
Wel kan ik naar bel simpel in Den Haag want die heeft ze.

kroegpraat
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
schreef:
Hi KroegPraat,
Ik snap dat je het idee hebt dat je niet verder komt. Maar waarom ga je dan niet naar een Phonehouse winkel of een andere GSM winkel in Leiden. Er zijn er zoveel, daar moet er toch wel eentje zijn die hem verkoopt en je hem bekijken kan? In deze winkels kan je vaak ook gewoon je abonnement verlengen bij Vodafone omdat dit bedrijven zijn die als tussen persoon fungeren. Zoals Marc- ook al adviseerde in zijn vorige berichtje.

Het is natuurlijk erg vervelend dat het toestel zo moeilijk te bekijken is, maar zelf ben ik wel blij dat winkels de regel hebben om een toestel niet uit de verpakking te halen om deze aan iedereen te laten zien. Als ik zelf een nieuwe telefoon koop dan wil ik ook graag dat die nieuw uit de doos komt en niet door jan en alleman is vast gepakt (of misschien wel al is gebruikt, zonder dat je het weet). Daar valt natuurlijk wel iets voor te zeggen, hoe vervelend het nu voor jou ook is.

Maar probeer eens een andere GSM winkel, zeker in Leiden moet dit toch geen probleem zijn. In ieder geval wel veel succes gewenst met het vinden van de juiste toestel.

Jammer genoeg is het mij niet gelukt om een winkel te vinden in Leiden wie er een heeft wie ik kan zien.
Ik heb volgens mij alle winkels benaderd met de vraag of ze er een hadden .
Wel kan ik naar bel simpel in Den Haag want die heeft ze.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic