Simon Warmerdam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Specificatie mobiele telefoonrekening

Al weken ben ik bezig om een specificatie te krijgen van mijn november rekening. Daarmee bedoel ik een specificatie van de kosten inclusief het gebruik van de aangekochte XL wereldbundel. De specificatie van de kosten naast het abonnement krijg ik niet ondanks herhaald verzoek. Medewerkers (inmiddels 6 verschillende) verwijzen steeds naar de verbruiksspecificatie, maar daar tellen de kosten niet op tot de afgeschreven kosten.
Ik vraag de goede specificatie al vanaf het moment dat de rekening zichtbaar was en dat was ruim voor de afschrijvingsdatum van 23 november. Via chats en telefoon is mij meerdere malen toegezegd dat dit opgelost gaat worden. en dat men er op terug komt. Dat gebeurt steeds niet. Als laatste heb ik o p 5 december een email gekregen dat ik binnenkort een specificatienummer krijg voor mijn klacht en dan de afwikkeling kan volgen. Nog niets ontvangen, laat staan dat het opgelost wordt.
Eerder hebben medewerkers al geprobeerd dit af te doen door te zeggen dat zulke specificaties nooit worden afgegeven. Voor de duidelijkheid, de oktoberrekening vertoont wel de gewenste specificatie.

Wie heeft er een vergelijkbare ervaring en hoe heb je dit opgelost?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Simon Warmerdam
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe vervelend het ook klinkt maar je moet hier echt voor bij de klantenservice van Vodafone zijn. Dit is een klanten helpt klanten Community en niemand hier die voor je in het systeem kan kijken. Aangezien je zegt al te hebben gebeld en een chat te hebben gehad, lijkt het mij beter om een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Daar zitten mensen van Vodafone die wat dieper in het systeem kunnen kijken en misschien dat die wel iets voor je kunnen betekenen. Beloof niets, maar vaker komt er via deze weg wel een antwoord.

Eerst dacht ik ook dat je zulke info niet kan zien maar je zegt dat je eerder ook al wel hebt gehad dus dan moet het wel lukken, lijkt me. Maar ja, ik weet het dus ook niet en dit is echt iets voor Vodafone om te helpen.

Laat nog even weten of je ze hebt aangeschreven en of ze je daar wel beter kunnen helpen.
Succes in ieder geval.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Simon Warmerdam
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe vervelend het ook klinkt maar je moet hier echt voor bij de klantenservice van Vodafone zijn. Dit is een klanten helpt klanten Community en niemand hier die voor je in het systeem kan kijken. Aangezien je zegt al te hebben gebeld en een chat te hebben gehad, lijkt het mij beter om een privé bericht te sturen via Facebook en/of Twitter. Daar zitten mensen van Vodafone die wat dieper in het systeem kunnen kijken en misschien dat die wel iets voor je kunnen betekenen. Beloof niets, maar vaker komt er via deze weg wel een antwoord.

Eerst dacht ik ook dat je zulke info niet kan zien maar je zegt dat je eerder ook al wel hebt gehad dus dan moet het wel lukken, lijkt me. Maar ja, ik weet het dus ook niet en dit is echt iets voor Vodafone om te helpen.

Laat nog even weten of je ze hebt aangeschreven en of ze je daar wel beter kunnen helpen.
Succes in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's Simon Warmerdam
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic