evabartels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

stage in het buitenland

hoi! Ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten met een telefoon, maar in september ga ik een halfjaar naar Nieuw Zeeland voor stage. Het is waarschijnlijk goedkoper om daar dan een prepaid sim kaart te kopen. Nu wil ik niet met dubbele kosten zitten dus daarom vraag ik me af wat de mogelijkheden zijn. Groetjes!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi evabartels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk zeg, stage in Nieuw Zeeland. Alvast veel plezier!

Er even tussenuit:
Voor € 20,84 zetten we je abonnement minimaal 3 tot maximaal 9 maanden voor je stop. Je betaalt dan geen abonnementskosten en kunt je mobiele nummer tijdelijk niet gebruiken. Geef de pauze wel minimaal 1 maand voor de ingangsdatum aan ons door. Als de pauze voorbij is, kun je je mobiele nummer meteen weer gebruiken. Hoef je niks voor te doen! Heb je een toestellening? Dan moet je eerst het restant van de lening afbetalen om je abonnement te kunnen stopzetten. Bel hiervoor 1201.

Dit is wat je zoekt 🙂
Voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml

Fijne Feestdagen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi evabartels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk zeg, stage in Nieuw Zeeland. Alvast veel plezier!

Er even tussenuit:
Voor € 20,84 zetten we je abonnement minimaal 3 tot maximaal 9 maanden voor je stop. Je betaalt dan geen abonnementskosten en kunt je mobiele nummer tijdelijk niet gebruiken. Geef de pauze wel minimaal 1 maand voor de ingangsdatum aan ons door. Als de pauze voorbij is, kun je je mobiele nummer meteen weer gebruiken. Hoef je niks voor te doen! Heb je een toestellening? Dan moet je eerst het restant van de lening afbetalen om je abonnement te kunnen stopzetten. Bel hiervoor 1201.

Dit is wat je zoekt 🙂
Voor meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml

Fijne Feestdagen!
evabartels
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je reactie Energieboy
Is dit echt de enige optie? Zo zou ik namelijk beter de telefoon meteen kunnen kopen en een los abonnement moeten afsluiten. De voornaamste reden dat ik een abonnement met telefoon neem is namelijk omdat ik de telefoon niet in een keer kan betalen. Kan je ook ergens zien welk bedrag je na een bepaalde tijd nog af moet betalen?
Groetjes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Yep, dit is de enige optie die Vodafone je te bieden heeft.
Mocht je administratieve vragen hebben, zoals bedragen over je toestel, dan verwijs ik je door naar de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen in het systeem voor je kijken en antwoord geven. Dit kan ik niet omdat ik ook maar een klant ben en op de community kan niemand kijken i.v.m. privacy.

Wil je niet bellen dan kan je ook een chat starten of een prive bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen je ook verder helpen!

Succes in ieder geval.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kunnen we je via de Community nog ergens mee helpen? Of heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice @evabartels
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic is gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic