Jacq76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Status bestelling

Ik wil de status van mijn bestelling weten maar als ik deze opvraag geeft de pc aan dat mijn email niet klopt! Deze is wel degelijk goed ingevuld
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Er vanuitgaande dat je helemaal geen mail had ontvangen, je hebt dus een mail ontvangen waarin je op de link kan klikken om je status te bekijken? Of dat ook niet?

Daarom mijn tweede info:
het beste om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone want via deze weg kan, en mag, Vodafone geen informatie verstrekken. Eventueel kan je ook een chat starten (als er voldoende mensen aanwezig zijn) en die kunnen je dan ook helpen. Wil je dit niet dan is er nog de weg via Twitter en/of Facebook. Daar kan je ook een prive berichtje naar toe sturen en dan kunnen ze je ook helpen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jacq76
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de mail niet in de spambox ontvangen? Zo niet dan is het het beste om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone want via deze weg kan, en mag, Vodafone geen informatie verstrekken. Eventueel kan je ook een chat starten (als er voldoende mensen aanwezig zijn) en die kunnen je dan ook helpen. Wil je dit niet dan is er nog de weg via Twitter en/of Facebook. Daar kan je ook een prive berichtje naar toe sturen en dan kunnen ze je ook helpen.

Via chat en/of bellen gaat natuurlijk wel een stukje sneller 🙂
Succes!
Jacq76
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer de status van mijn bestelling op te vragen ! Over wat voor mail heb jij het?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Er vanuitgaande dat je helemaal geen mail had ontvangen, je hebt dus een mail ontvangen waarin je op de link kan klikken om je status te bekijken? Of dat ook niet?

Daarom mijn tweede info:
het beste om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone want via deze weg kan, en mag, Vodafone geen informatie verstrekken. Eventueel kan je ook een chat starten (als er voldoende mensen aanwezig zijn) en die kunnen je dan ook helpen. Wil je dit niet dan is er nog de weg via Twitter en/of Facebook. Daar kan je ook een prive berichtje naar toe sturen en dan kunnen ze je ook helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het forum kunnen we dit verder niet opvolgen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic