flappied014

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Status van je bestelling, verkeerde gegevens

Dag, binnenkort wordt mijn nummer van tele2 omgezet naar (Ziggo) / Vodafone. Bij "Status van je bestelling" staan verkeerde gegevens. Ik heb gebeld naar 0800-0560 maar daar kom ik niet verder mee omdat er gevraagd wordt naar een Vodafone nummer en die heb ik nog niet.

Hoe nu verder? Alvast bedankt, Jan.
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi flappied014
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend.
Vragen ze ook niet naar je huidige nummer, dat je wilt overzetten?

Je zou eventueel een chat kunnen starten en anders zou ik een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en uitleggen wat er aan de hand is. Die kunnen voor je kijken, ik als klant kan dit niet 😞

Succes in ieder geval en het komt wel goed 🙂
flappied014
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oke, Energieboy. Ga ik doen. Dank.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het nummer nog niet actief is, kunnen gegevens alleen aangepast worden door de afdeling Status order. Zij zijn aanwezig via de chat of via 0800-0560 (particulier) en 0800-0500 (zakelijk).
Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Je dient aan hun of je bestelnummer door te geven of je mobiele nummer flappied014
flappied014
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oke, ga ik nog eens bellen.
flappied014
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb opgehangen.... tjee wat een bellers. 7min beltegoed weg en nog geen contact.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen flappied014
HIerdoor kan het soms op bepaalde afdelingen drukker zijn.
Je mag hiervoor ook een chat starten.
flappied014
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dag, is er een emailadres bij Vodafone waar ik mijn vraag kan voorleggen ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is zeker mogelijk. Dit kan via www.vodafone.nl/e-mail
Let er wel op dat het via de mail 5 werkdagen kan duren voordat er een reactie kan komen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic