Mevrouwmobiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steeds het zelfde SMS bericht van Vodafone

Dag,

Iedere keer dat ik mijn toestel aanzet krijg ik het volgende bericht: Vodafone info: Je hebt 80% van je 5 GB Extra verbruikt. Na 100 % gebruik je Blox 400 MB maandbundel. etc.
Dit SMS bericht komt ook weleens 3 maal achter elkaar. Inmiddels gebruik ik allang mijn 400 MB bundel.

Waar ligt dat aan en wat kan er aan gedaan worden?

Met vriendelijke groet,
Mevrouwmobiel.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Vervelend dat je het elke keer ontvangt bij het opstarten van je toestel. Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/ we kunnen je probleem helaas niet oplossen via het forum, het zal en technische reden hebben waarschijnlijk zoals bij de sms-server

Hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost!
Mevrouwmobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag SamsungExpert,

Het probleem lijkt voor nu opgelost, want ik kreeg nu een SMS dat door een een technische storing Vodafone geen inzage kan geven in mijn beltegoed. De Vodafone app werkte en werkt wel.
Ik werd er tureluurs van. Ik hoop dat het weg blijft, anders bel ik de technische dienst. Bedankt voor die tip.

Met vriendelijke groet,
Mevrouwmobiel.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het is opgelost. Wat eigenlijk gebeurt is dat er geen signaal terug wordt gestuurd dat het sms'je is afgeleverd. Hierdoor krijg je continu het sms'je binnen. Wat je zou kunnen doen is inderdaad als eerste het toestel opnieuw opstarten. Werkt dat niet dan kun je de simkaart in een andere telefoon stoppen zodat hij daar op wordt afgeleverd. En daarna weer terug in je eigen telefoon stoppen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic