Morayan

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing?

Ik verwacht belangrijk telefoontje
Als het te lang duurt kies ik liever andere provider aangezien mijn abonnement over 3 maanden stopt
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Morayan
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je bericht is niet echt heel erg duidelijk. Omdat Vodafone op dit moment 1 ochtend een storing heeft ga je nu al melden dat als je abonnement over 3 maanden stopt je dan gaat overstappen. Snap dat je een belangrijk telefoontje verwacht, maar dat verwachten we allemaal bij Vodafone als klant, ik ook! Maar om dan nu gelijk, bij 1 storing, te melden dat het te lang duurt.

Maar ik zal me misschien vergissen ... Op dit moment is gewoon nog niet zeker wanneer de storing is opgelost.
Zojuist is er een nieuwe melding verschenen op deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379

Zoals je ziet, ze zijn er mee bezig en geleidelijk kunnen de getroffen mensen weer op het netwerk.
Nog even geduld als je nu nog niet online kan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic