Karrien

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing

Bij mij is de storing nog steeds niet verholpen.
Ook niet na aan en uit zetten telefoon.
4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Karrien

Op dit moment werken we met man en macht eraan om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk weer bereikbaar is. Ik raad je aan om dit topic in de gaten te houden.
Onze excuses voor het ongemak!

Je kunt eventueel proberen om je toestel opnieuw op te starten en eventueel het toestel terug te zetten op 3G.
Karrien
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit momenteel op wifi dus 3 of 4G maakt dan niet uit toch?
Ik kan alleen vanaf 12u niet bellen of gebeld worden en dat vind ik nu wel erg lang duren, kan zo mijn werk niet doen.
Karrien
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In je genoemde topic staat dat het weer werkt...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee daar staat dat gefaseerd iedereen terug op het netwerk wordt gezet. Dat is iets anders.
We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.
Meer hierover staat in het volgende topic:https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic