Ragedalo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing?

Geachte heer, mevrouw,

Op dit moment hebben wij geen bereik met Vodafone, zowel bellen als internet niet mogelijk.

Is er een storing?

Wij gebruiken Vodafone zakelijk en onze medewerkers zouden bereikbaar moeten blijven.

Graag zo snel mogelijk uw reactie?

Met vriendelijke groet,

Privégegevens verwijderd door moderator
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ragedalo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een open community door voor iedereen te lezen. Het lijkt me dan ook niet wenselijk om al je gegevens hier te vermelden. Daarnaast is het nu ook reclame, wat niet is toegestaan op de community. Dit even ter extra info.

Voor storingen kan jij kijken op deze pagina van Vodafone. Zijn er geen storingen dan zou je eventueel nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, of via de chat, als je niet bellen kan. Deze mensen kunnen misschien dan iets meer uitleggen wat er aan de hand is.

Het gaat om meerdere toestellen begrijp ik. Dan is het resetten van je toestel niet nodig, als het op verschillende toestellen dit probleem geeft. Probeer eerst de storing pagina en dan de klantenservice van Vodafone.

Laat nog even weren hoe het is afgelopen.
Alvast bedankt en Fijne Feestdagen

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ragedalo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een open community door voor iedereen te lezen. Het lijkt me dan ook niet wenselijk om al je gegevens hier te vermelden. Daarnaast is het nu ook reclame, wat niet is toegestaan op de community. Dit even ter extra info.

Voor storingen kan jij kijken op deze pagina van Vodafone. Zijn er geen storingen dan zou je eventueel nog contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, of via de chat, als je niet bellen kan. Deze mensen kunnen misschien dan iets meer uitleggen wat er aan de hand is.

Het gaat om meerdere toestellen begrijp ik. Dan is het resetten van je toestel niet nodig, als het op verschillende toestellen dit probleem geeft. Probeer eerst de storing pagina en dan de klantenservice van Vodafone.

Laat nog even weren hoe het is afgelopen.
Alvast bedankt en Fijne Feestdagen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ben je ondertussen alweer bereikbaar @Ragedalo?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic