jol3ssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Storing Bedankt ik ben door julie inkomsten verloren en een op roep aid dank je Boos

wie betaalt mijn werk als ZZP´er ik heb geld mis gelopen van 8 uur en een op roep voor AID rtenematie leuk hoor geen bereik van af de ochtend en ik wel mijn kosten betalen voor de storing ben goed boos
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi jol3ssen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijpelijk dat ook jij het niet leuk vind dat Vodafone een storing had. Deze storing was voor Vodafone ook super vervelend, het zal je maar gebeuren als bedrijf! Maar natuurlijk is een reanimatie oproep ook zeer vervelend in deze situatie, daar is Vodafone zich wel van bewust.

De informatie die jij wenst is op deze topic terug te vinden: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-opgelost-295379

Meer dan deze info is er op het moment niet en geeft duidelijk informatie over het vergoeden van kosten.
Pattoon

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Het kan helaas gebeuren, hoe vervelend het ook is er zijn wel ergere dingen in het leven dan 1 dag nirt bereikbaar zijn. Ik vond het eigenlijk best wel relaxt. Geen gezeur aan me kop.

Wie jou gaat betalen als ZZP’er? Ik hoop je opdrachtgevers anders is het straks brood met water.

Anyhow een kleine tip, zorg dat je een noodtoestel met desnoods een prepaid simkaart van een provider met een ander netwerk hebt. Zo kan je altijd je klanten bereiken en eventueel je vaste lijn doorschakelen naar je tijdelijke prepaid!
meypacht

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Pattoon wrote:
Het kan helaas gebeuren, hoe vervelend het ook is er zijn wel ergere dingen in het leven dan 1 dag nirt bereikbaar zijn. Ik vond het eigenlijk best wel relaxt. Geen gezeur aan me kop.

Wie jou gaat betalen als ZZP’er? Ik hoop je opdrachtgevers anders is het straks brood met water.

Anyhow een kleine tip, zorg dat je een noodtoestel met desnoods een prepaid simkaart van een provider met een ander netwerk hebt. Zo kan je altijd je klanten bereiken en eventueel je vaste lijn doorschakelen naar je tijdelijke prepaid!


Of je pakt je boeltje van Vodafone op en gaat naar een provider die zijn zaakjes beter op orde heeft zoals KPN en T-Mobile.
De 8e keer in 1,5 jaar en 2e keer in een week tijd een storing die langer duurt dan 4 uur is mij ook te veel van het goede gebleken. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Dit kost me als bedrijf geld. Ik snap best dat er wel eens een storing kan optreden, maar er zijn grenzen en die zijn nu overschreden wat mij betreft. En de communicatie over storingen naar de klant laat helemaal te wensen over. Vodafone laat zijn klanten in het ongewisse.... Heel slechte bedrijfsvoering maar ach... wat kan hen het schelen.Zij denken alleen maar: Wij zijn groot en jullie zijn klein. m.a.w. we geven niet om die paar klanten die weglopen, we krijgen er aan de andere kant weer meer klanten voor terug.. Frustrerend maar waar. Prutsen jullie maar lekker verder. I'm out!!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
meypacht
Of er bij andere providers nooit iets aan de hand is?
Mijn oude provider had bij de meeste evenementen geen bereik en daar sta je dan, dood leuk zeggen dat ze er niets aan kunnen doen omdat er teveel mensen op 1 plek zijn. Nu bij Vodafone geen last van en bij elk evenement, tot nu toe, perfect bereik. Om dan nu te zeggen dat Vodafone prutsers zijn, beetje jammer en ik zei dit ook niet over mijn oude provider maar gelukkig zijn we allemaal vrij om na je contract over te stappen en als je dat wil, vooral doen!

Bedenk, het gras is bij de buren altijd groener, jaja ??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic