Sticky Beantwoord

Storing interne systemen

  • 25 mei 2018
  • 4 reacties
  • 1700 Bekeken

http://voda.fo/ne/km8bi

Update: de problemen zijn inmiddels opgelost!

Op dit moment ervaren we een storing met onze interne systemen waardoor de volgende diensten tijdelijk niet of beperkt beschikbaar zijn:

- Problemen met inloggen My Vodafone web & app
- Beperkte contact via onze chat
- Geen welkomst-sms in het buitenland
- Beltegoed opvragen via 1200 niet mogelijk
- Geen of beperkte opties via 1200
- Vertraagde e-mails via 4G


We doen ons best om de hinder te beperken en het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Alvast bedankt voor jullie begrip.

Om een e-mail te ontvangen zodra er nieuws is over deze melding, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.

icon

Beste antwoord door Marc- 25 mei 2018, 21:33

De problemen zijn onverwacht toch eerder opgelost. My Vodafone kan weer volledig worden gebruikt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Bedankt Serkan, ga me gelijk abonneren, dan blijf ik mooi op de hoogte :D
Reputatie 7
Update:
Een aantal problemen zijn inmiddels opgelost. Inloggen in My Vodafone (web & app) is nog niet mogelijk. De verwachting is, dat inloggen morgenvroeg voor weer beschikbaar zal zijn.
Reputatie 7
De problemen zijn onverwacht toch eerder opgelost. My Vodafone kan weer volledig worden gebruikt.
Reputatie 7
Gearchiveerd.

Reageer