John0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Target Media

In eens staat er in mijn Vodafone app € 10 extra buiten mijn bundel verbruikt. Klantenservice gebeld die geven aan dat ik een spel heb aangekocht via de playstore wat niet zo is en dat se niks voor mij kunnen doen? Er is geen bewijs dat ik iets heb gedownload wat kan ik hier aan doen? Ik heb niks gedownload of gekocht via mij playstore het gaat om het bedrijf Target Media heb op Google gekeken en er staan overal verhalen over mensen die opgelicht zijn door Target Media die nu samen met Vodafone werkt???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi John0

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent hiervan.

Je kunt de volgende stappen doorlopen betreft sms en contentdiensten:

  • Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
  • Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
  • Het kan altijd aangekaart worden via mail. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
  • Meer hierover lees je ook in dit topic.
Er is dan ook geen samenwerking tussen Target Media en Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi John0

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent hiervan.

Je kunt de volgende stappen doorlopen betreft sms en contentdiensten:

  • Via Payinfo kan altijd een blokkade geplaatst worden betreft sms en contentdiensten en kan de contentdienst stop gezet worden.
  • Daarnaast kun je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice om bij ons in de systemen een blokkade te zetten op betalen van contentkosten via de factuur.
  • Het kan altijd aangekaart worden via mail. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
  • Meer hierover lees je ook in dit topic.
Er is dan ook geen samenwerking tussen Target Media en Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic