Ymaatje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonisch afspraak komt niet overeen per mail

Gisteren telefonisch abonnement verlengd omdat de bestelsite van Vodafone online het niet deed. Het afgesproken maand bedrag komt niet overeen per mail. De korting van Ziggo en extra €3,- klantenkorting staat er niet bij. En dat scheelt €8,- per maand. Kan ik dat alsnog bevestigd krijgen per mail?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ymaatje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De kortingen staan ook niet op je contract. Dat is natuurlijk heel vervelend en super DOM van Vodafone. Ik heb zelf ook een tijdje terug een abonnement genomen bij Vodafone en zag deze info ook niet en heb toen gebeld met de klantenservice van Vodafone en die vertelde mij dat het klopt want deze info halen ze er pas af als je abonnement ingaat en staat nergens beschreven.

Mijn gedachten gingen ook gelijk over of ik dit wel moest geloven en het is toch waar. Voor de zekerheid kan je nog even bellen met de klantenservice van Vodafone of via een prive berichtje vragen hoe het nu met je abonnement zit via Twitter en/of Facebook. Een chat starten kan je ook! Ik zou dat nog wel even doen, dan ben je ook gerust. Wij kunnen via de Community niet in het systeem kijken van Vodafone (zijn ook maar klanten en geen medewerker) 🙂

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je helpen om het uit te leggen. Wil je het zwart op wit dan zou ik chatten of een berichtje sturen (maar dat is een tip van mij persoonlijk). Succes in ieder geval maar dat komt wel goed.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Ymaatje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De kortingen staan ook niet op je contract. Dat is natuurlijk heel vervelend en super DOM van Vodafone. Ik heb zelf ook een tijdje terug een abonnement genomen bij Vodafone en zag deze info ook niet en heb toen gebeld met de klantenservice van Vodafone en die vertelde mij dat het klopt want deze info halen ze er pas af als je abonnement ingaat en staat nergens beschreven.

Mijn gedachten gingen ook gelijk over of ik dit wel moest geloven en het is toch waar. Voor de zekerheid kan je nog even bellen met de klantenservice van Vodafone of via een prive berichtje vragen hoe het nu met je abonnement zit via Twitter en/of Facebook. Een chat starten kan je ook! Ik zou dat nog wel even doen, dan ben je ook gerust. Wij kunnen via de Community niet in het systeem kijken van Vodafone (zijn ook maar klanten en geen medewerker) 🙂

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je helpen om het uit te leggen. Wil je het zwart op wit dan zou ik chatten of een berichtje sturen (maar dat is een tip van mij persoonlijk). Succes in ieder geval maar dat komt wel goed.
Ymaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thnx, chatfunctie functioneert niet vandaag blijkbaar. Ik ben al lang Vodafone klant. Maar als bestellen niet online kan , incomplete mail ontvangt, chatfunctie het niet doet als je het nodig hebt en ik dus weer een belboom van een paar minuten in moet, vind ik dat niet klantvriendelijk!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Het zal op dit moment druk zijn of niemand aanwezig voor de chat.
Maar de chat is bijna altijd wel goed te bereiken. Iedereen die het weekend iets heeft gaat op maandag aan de slag met de klantenservice van Vodafone en dan kan het druk zijn. Geef ze nog even de kans op op te straten op de maandag ochtend :wink:
Ymaatje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Chat is inmiddels gelukt. Ze kunnen het niet per mail vastleggen want stel.dat je Ziggo opzegt ten tijde van het abonnement . Vodafone is ermee bezig om dit aan klanten te verduidelijken. Heb nu iig wel per chat de korting bevestigd gekregen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, zie je.
Zoiets kreeg ik toen ook te horen en voor een nieuwe klant, zoals ik zelf toen, was dat natuurlijk heel vreemd. Maar voor jou als vaste klant ook, kan me dat goed voorstellen. Maar het is dus nu allemaal goed gekomen en je krijgt je korting. TOP!

Veel plezier in ieder geval 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic