aukje m

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonische overlast door telemarketingbureau

hallo,

Ik word elke werkdag sins januari lastig gevallen door een telemarketing buro dat blijkt een zuster onderneming te zijn van vodafone, en ben hier niet van gediend!! daar ik een app heb op de telefoon word deze automatisch geblokkeert maar krijg wel melding van ze bellen rond 10 uur 3 keer achter elkaar en rond half 3 het zelfde verhaal daar ik op de site van jullie een klachten formulier wilde invullen staat er bij dat er opgenomen moet worden eer jullie er wat mee kunnen doen. dit gaat niet met automatische blokkade
het gaat om dit nummer 010-310-4570 ik heb al aangifte gedaan maar helaas nog geen bericht ontvangen

nu mijn vraag als er meer zijn die op deze manier worden lastig gevallen zo ja willen die aangifte doen ? vraag 2 wat kan vodafone betekenen om dit op te lossen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@aukje m Ik begrijp dat dit niet fijn is. Zover bij mij bekend hebben we geen dochterondernemingen in telemarketing. Alleen één dochteronderneming, en dan is ook een telecomprovider. Via http://voda.fo/ne/26zh8 is het mogelijk om een melding te maken van telefonische overlast. Op deze website staat ook beschreven wat Vodafone hierin precies voor je kan betekenen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi aukje m ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is niet zo fijn en dan druk ik me nog zachtjes uit.
Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Heb je het bel-me-niet register ook al ingevuld? Je bent klant bij Vodafone of niet? Erg vervelend dat je hier aangiften voor hebt moeten doen, zou niet nodig moeten zijn.

Dit is een klanten helpt klanten Community en eigenlijk is het alleen voor klanten die elkaar helpen met vragen. Dit is echt een vraag die wij als klanten niet kunnen beantwoorden. Daarom wil ik je vragen even te wachten op een moderator. Die komt hier langs, wanneer je nooit, maar die komen alle berichten wel langs en zal daar dan antwoord op geven. Heb dus nog even geduld en je zou het nog even kunnen proberen via Twitter of Facebook via een privé berichtje. Daar zitten ook mensen die je eventueel kunnen helpen. En anders even wachten op de moderator.

Mag ik je dan toch nog wel een hele fijne mooie zonnige dag wensen?!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@aukje m Ik begrijp dat dit niet fijn is. Zover bij mij bekend hebben we geen dochterondernemingen in telemarketing. Alleen één dochteronderneming, en dan is ook een telecomprovider. Via http://voda.fo/ne/26zh8 is het mogelijk om een melding te maken van telefonische overlast. Op deze website staat ook beschreven wat Vodafone hierin precies voor je kan betekenen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic