Ninagk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonische overlast melden

Ik ben de afgelopen twee weken maar liefst 30 keer gebeld door een anoniem nummer, ik heb twee keer opgenomen en ik hoor niks aan de andere kant van de lijn. Het begint erg vervelend te worden, ik heb geen idee wie het kan zijn maar ik wil het wel graag weten en een oplossing zoeken zodat het stopt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey Nina,

Ik kan begrijpen dat dit vervelend is. Je kunt deze overlast melden. Meer informatie kun je hier vinden.

Bekijk in context

7 Reacties 7
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hey Nina,

Ik kan begrijpen dat dit vervelend is. Je kunt deze overlast melden. Meer informatie kun je hier vinden.
Daphodille

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik wil ook overlast melden, ik wordt lastig gevallen door iemand die per abuis mijn nummer heeft gekregen, ik ken deze persoon niet en andersom dus ook niet, ik vraag me af wat voor bericht deze persoon krijgt als ik overlast gemeld heb, krijgen ze dan een waarschuwing dit nummer niet meer te bellen en krijgen ze dan ook andere info mbt mijn nummer, naam en bijvoorbeeld woonplaats door? Dan is er namelijk een grote kans dat er meerdere manieren van lastigvallen volgen en dit momenteel alleen per telefoon kan.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Daphodille,

Wat een nare situatie zeg!
Als je het formulier invult dan krijgt degene die jou lastig valt van zijn eigen provider een waarschuwing. Daarin zal alleen het 06 nummer doorgegeven worden, maar dat heeft diegene sowieso al. Als daarna het lastig vallen door gaat vul je het formulier weer in en dan wordt er bij diegene een blokkade geplaatst zodat je niet meer gebeld kunt worden.

Heb je toevallig een Samsung telefoon? Daarmee kun je in het toestel zelf ook iemand blokkeren 🙂
HF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
deze link werkt niet; wat moet ik nu doen??
HF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de link werkt niet; wat nu??
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Sorry,@HF

Onze website is intussen vernieuwd. Probeer deze link eens.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
ouder topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic