Birgitta

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon

Ik heb een rekening met kosten buiten mijn bundel naar service nr terwijl ik onbeperkt bellen heb
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Birgitta
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk geef je al antwoord zin je eigen zin 🙂

In je voorwaarden is dat opgenomen en in je tarieven overzicht staat:
De servicekosten voor het bellen, sms’ennaar content diensten, speciale nummers zoals koopnummers of internationale klantenservice nummers of premium sms-diensten worden apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende tarieven. De tarieven voor premium diensten zijn te vinden op www.payinfo.nl

Dus het bellen naar een service nummer valt niet onder je onbeperkte bellen bundel.
Op deze pagina kan je het door jou gekozen abonnement terug vinden in de tarievenlijst:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Birgitta
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Eigenlijk geef je al antwoord zin je eigen zin 🙂

In je voorwaarden is dat opgenomen en in je tarieven overzicht staat:
De servicekosten voor het bellen, sms’ennaar content diensten, speciale nummers zoals koopnummers of internationale klantenservice nummers of premium sms-diensten worden apart in rekening gebracht tegen de daarvoor geldende tarieven. De tarieven voor premium diensten zijn te vinden op www.payinfo.nl

Dus het bellen naar een service nummer valt niet onder je onbeperkte bellen bundel.
Op deze pagina kan je het door jou gekozen abonnement terug vinden in de tarievenlijst:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was dit verder duidelijk zo @Birgitta?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic