Nokey

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon doet het niet

Hallo, mijn telefoon met Vodafoon sim-kaart doet het niet. Hoe kan ik contact opnemen met de helpdesk? En kom nu alsjeblieft niet met een telefoonnummer :-).
5 Reacties 5
Nokey
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik probeer te bellen, krijg ik eerst een tijdlang de melding KIEZEN... en daarna de melding BUITEN SERVICE GEBIED. Echter, ik heb het afgelopen dagen in Utrecht, Almere en in Duitsland geprobeerd (en ook onderweg, maar overal hetzelfde)
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Nokey
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst de vraag of je je simkaart van Vodafone al eens in een ander toestel gedaan en wat doet die dan? Doet die het dan wel en krijg je wel bereik of geeft die dan ook niets aan? Doe een ander kaartje in je toestel, heeft die wel gewoon bereik en werkt dat perfect?

Het kan ook aan je simkaart liggen en een nieuwe kan je afhalen bij een Vodafone winkel. Dit is de snelste manier (Vodafone winkel). Neem dan wel een identiteitsbewijs en je bankpas mee, dan kunnen ze je helpen. In de winkel kunnen ze overigens ook bovenstaande testen doen om te zien waar het aan ligt. Misschien ligt het toch aan je telefoon en heb je een nieuw toestel nodig?

Eventueel zou je bij Instellingen (Mobiel Netwerk) handmatig Vodafone kunnen opzoeken en hem daarop zetten. Soms hebben mensen daar ook wel eens last van en dan werkt het weer perfect. Heb je een Vodafone winkel in de buurt dan zou je de klantenservice van Vodafone kunnen bellen, maar een nummer mag ik je niet geven :stuck_out_tongue_winking_eye: dus dan adviseer ik je om via een prive bericht via Twitter en/of Facebook te vragen wat er aan de hand is en misschien dat die je nummer kunnen resetten. Deze vraag kan je ook stellen door te chatten met Vodafone, dan heb je sneller contact en weet je ook gelijk aan je aan toe bent. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten.

Succes en hou me op de hoogte wat je hebt gedaan en of het is opgelost. Via de community is het niet mogelijk om je te helpen want hier helpen klanten elkaar alleen maar en die kunnen niet in systemen kijken of wat. Dus je zal het echt met Vodafone moeten oplossen.
Nokey
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Energyboy.

Mijn Simkaart doet het ook niet in een andere telefoon. Het is een Simkaart van mijn werk. Zij zeiden dat ik met Vodafone moest bellen op toestel 1200. Maar dat lukt niet. Ik ga het via de chat proberen
Nokey
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fijn dat je er bent.

Helaas is niemand beschikbaar op dit moment. Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur.

Kijk gerust rond op onze website.

GRRR het is dus nu 10.00 uur.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Ja, het kan zijn dat het druk is.
Blijf het proberen en dan kom je er wel tussen hoor. Eventueel toch even langs een Winkel lopen van Vodafone?
Als het een simkaart is van je werk dan staat die ook op de naam van je baas? Dan moet die ook zorgen dat die simkaart het weer doet. Daarom is dan chatten misschien beter, maar je moet wel alle gegevens bij de hand hebben! Want ze gaan vragen naar de persoon die bij het abonnement aangesloten is.

Dus je hebt ook nog kans dat als het op een bedrijfsnaam staat dat je baas er zelf achteraan moet gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic